Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА
Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Макаренко М.В., магістрантка

Вступ. Підвісні ланцюгові конвеєри відносять до транспорту безперервної дії, який має широке застосування для багатьох операцій в технологічних потокових лініях, в автоматизованих цехах і заводах, де вони органічно пов’язані з процесами виробництва. Траси ланцюгових конвеєрів більш різноманітні й складніші, ніж траси стрічкових конвеєрів і дають змогу транспортувати вантажі на великі відстані без перевантаження. При роботі таких конвеєрів мають місце великі навантаження у вузлах їх механічної частини. Саме тому, досить гостро ставиться питання забезпечення надійності та безпеки роботи їх електромеханічних систем [1]. В рамках поставлених завдань досить актуальним є дослідження впливу навантажень на динамічні характеристики даних транспортних систем, в тому числі і на рівні коливань в тяговому елементі.

Мета роботи. Дослідити вплив навантаження на рівень коливань лінійної швидкості в тяговому ланцюгу однорівневого підвісного ланцюгового конвеєра.

Матеріали і результати досліджень. Для проведення досліджень використана електромеханічна система, функціональна схема якої приведена на рис. 1…
Математична модель перетворювача частоти, асинхронного електричного двигуна та регулятора швидкості були отримані відомим методом [2, 3].
Механічна частина конвеєра розглянута у вигляді двомасової електромеханічної системи з урахуванням зазору і внутрішнього в’язкого тертя [4, 5]…
На основі отриманого математичного опису розроблена модель для дослідження режимів роботи електромеханічної системи в середовищі MATLAB Simulink. Для реалізації механічної частини конвеєра із зазором та врахуванням внутрішнього в’язкого тертя використовувались наступні блоки: Sum, Gain, Integrator, Dead Zone, Abs, Relay, Product.
Дослідження проведені на прикладі підвісного ланцюгового конвеєра продуктивністю 1250 деталей / год, протяжністю траси 560 м, оснащеного асинхронним електродвигуном потужністю 6,3 кВт. Розглянуто 2 варіанти побудови схем управління: розімкнутої і замкнутої за швидкістю…

ВПЛИВ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІВЕНЬ КОЛИВАНЬ ШВИДКОСТІ В ТЯГОВОМУ ЕЛЕМЕНТІ ПІДВІСНОГО ЛАНЦЮГОВОГО КОНВЕЄРА Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Макаренко М.В., магістрантка (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement



Educational process, 2 semester

By the decision of the Administrative Council and the selection committee of Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, the educational process for full-time and part-time higher education applicants will begin from February 01, 2021/22 academic year. University is in distant mode until 19.03.2022.

The last announcements



Center for International Education