Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕЛІНІЙНОСТІ МАГНІТНОГО КОЛА НА ПАРАМЕТРИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА В ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМАХ

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕЛІНІЙНОСТІ МАГНІТНОГО КОЛА НА ПАРАМЕТРИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА В ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМАХ

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕЛІНІЙНОСТІ МАГНІТНОГО КОЛА НА ПАРАМЕТРИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА В ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМАХ
Кіяткін Р.О., студент, Приступа Д.Л., к.т.н., асистент

Однією із найбільш поширених систем регульованого електроприводу є система асинхронного електроприводу з векторним керуванням. Реалізація алгоритмів векторного керування передбачає наявність інформації про значення параметрів електричної машини, які передбачаються відомими та сталими. Однак при роботі зі змінним значенням потокозчеплення важливу роль відіграє нелінійність магнітного кола асинхронного двигуна (АД), яка визначає величину індуктивностей в залежності від величини струму намагнічування.

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕЛІНІЙНОСТІ МАГНІТНОГО КОЛА НА ПАРАМЕТРИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА В ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМАХ Кіяткін Р.О., студент, Приступа Д.Л., к.т.н., асистент (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education