Освітня програма “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Перша вітчизняна електровантажівка

Українська компанія «Богдан» розробила першу вітчизняну електричну вантажівку, яку виготовили для країн Євросоюзу

Транспорт призначений для механізованого транспортування твердих побутових відходів. У «Богдані» заявили, що електровантажівка відповідає усім сучасним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами, адже частина країн ЄС планують заборонити дизельні двигуни. Замовником електричної вантажівки стала данська компанія Banke Electromotive.

Автомобіль збирали в Луцьку на ДП Автоскладальний завод №1.

Українська компанія бачить перспективи у виробництві електричного спеціального транспорту для країн ЄС, які зараз виявляють великий попит на екологічну техніку. У перспективі електрокарів можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним, вважають в “Богдані”.

У корпорації відзначають, що вироблений в Україні електроавтомобіль отримав позитивні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації в Данії планується початок її серійного випуску в рамках масштабного контракту з європейською компанією.

У той же час в корпорації звертають увагу, що українські компанії та адміністрація поки не мають значного інтересу до подібної техніки.

Основні характеристики автомобілю:

  1. Електровантажівка може розвивати швидкість до 80 кілометрів на годину.
  2. Допустиме навантаження електромобілю становить 27 тонн.
  3. Автомобіль оснащено акумуляторними батареями потужністю 220 кВтгод.
  4. Запас ходу без підзарядки тягових акумуляторних батарей при повній допустимій масі становить 220 кілометрів.
  5. Термін експлуатації складає 12 років. Заявлено, що протягом 6 років акумуляторні батареї не потребують обслуговування.
  6. Вантажівка обладнана вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
  7. Як передає кореспондент LIGA.net, ціна електровантажівки становить 400 тис. євро. Після запуску ціна буде нижче, обіцяють в корпорації.

Перша електровантажівка виробництва вітчизняного "Богдану"

Banke Electromotive вже купила два таких автомобіля. Богдан планує поставити ще мінімум 10 вантажівок.

Вантажівка повністю розроблена “з нуля” фахівцями ЛуАЗ. Українська локалізація, за даними Богдана, склала більше 50%.

Нагадаємо, Богдан випускає тролейбуси для України і Європи, електробуси для Польщі і Чехії і кузови електробусів для Франції.

Відео про роботу вантажівки

У Луцьку Міністр інфраструктури Володимир Омелян побував на презентації електричної вантажівки ERCV27.

Під час презентації Banke ERCV27 у стінах Луцького автозаводу генеральний директор Banke Electromotive Расмус Данке сказав: “Хочу подякувати працівникам “Богдан Моторс” за те, що спільними зусиллями ми розробили та провели колосальну роботу, аби випустити оцей прекрасний продукт. Сподіваємось, що в майбутньому будемо робити більше таких автомобілів”.

Володимир Омелян зі свого боку зазначив, що презентація електромобіля, збудованого в Україні є свідченням того, що наша держава може створювати високотехнологічні прилади. Урядовець був одним з перших, хто зміг випробувати автомобіль у дії.

Статистика



За результатами 1 семестру

2020/2021 навчального року


Всього навчається: 155,
з них на бюджеті: 150.

Оголошення



Освітній процес в умовах карантину

З урахуванням епідеміологічної ситуації щодо розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні та рівня епідемічної небезпеки на території м. Києва (Детальніше - за посиланням) видано наказ про режим роботи університету у весняному семестрі. Освітній процес провадиться в дистанційному режимі відповідно до прийнятого торік Регламенту.

Останні оголошення




Партнери

Центр міжнародної освіти