факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Розробки кафедри

Розробки кафедри АЕМС-ЕП

Розробки кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу. Серед останніх розробок кафедри можна виділити:

  1. Тяговий асинхронний електропривод для пасажирського трамваю.
  2. Тягові електроприводи для електричних транспортних засобів з гібридним джерелом живлення на основі акумуляторних батарей та суперкнонденсаторів
  3. Система векторного керування машиною подвійного живлення станції оборотного водопостачання.
  4. Уніфікований контролер на основі цифрового сигнального процесора TMS320F28069.
  5. Високопродуктивний уніфікованих контролер на основі DSP TMS320F28335 для електромеханічних систем.
  6. Інтерактивний енергозберігаючий контролер насосу водопостачання.
  7. Система керування паралельним силовим активним фільтром.
  8. Системи векторного керування машиною подвійного живлення та асинхронною машиною з короткозамкненим ротором для генерації електроенергії.

Минулі розробки:

Монорельс та магнітний підвіс для транспортного засобу.

Розробки кафедри 1. Асинхронний тяговий електропривод пасажирського трамваю

Трамвай оснащено тяговими візками, на яких встановлено по два асинхронні двигуна потужністю 50 кВт.

Детальніше – за посиланням.

Розробки кафедри 2. Асинхронний тяговий електропривод електробусу з гібридним джерелом живленням

Розроблено дослідний зразок електромеханічної системи електробусу з тяговим векторно-керованим асинхронним електроприводом потужністю 100 кВт, який забезпечує адаптивне енергоефективне векторне керування координатами тягового асинхронного двигуна електричного транспортного засобу, а також функції автоматизації, які є стандартними для електроприводів транспортних засобів останніх поколінь.

Детальніше – за посиланням.

Розробки кафедри 3. Система векторного керування машиною подвійного живлення станції оборотного водопостачання

Контролер з програмним забезпеченням, що реалізує алгоритми векторного керування машиною подвійного живлення (МПЖ) в двигуновому режимі впроваджені на станції оборотного. Функціональна схема електроприводу на основі МПЖ показана на Рис.

Потужність МПЖ – 750 кВт.
Напруга статора – 6 кВ.
Напруга ротора – 380 В.  

vid_shafa_controller

Детальніше – за посиланням.

Розробки кафедри 4. Уніфікований контролер на основі цифрового сигнального процесора TMS320LF2406A

Призначений для створення високоефективних систем векторного керування електроприводами на основі різноманітних електричних двигунів  змінного струму та перетворювальної техніки.

Застосовано для виробництва численних електроприводів потужністю до 50 кВт, а також вітрогенеруючої установки потужністю 350 – 400 кВА.


Детальніше – за посиланням.

Розробки кафедри 5. Високопродуктивний уніфікованих контролер на основі DSP TMS320F28335 для електромеханічних систем

Ядро контролеру засновано на цифровому сигнальному процесорі (ЦСП)  TMS320F28335, який має 32-розрядне ядро з модулем виконання операцій над числами з плаваючою комою (Floating Point Unit), модулі прямого доступу до пам’яті і обробки переривань, а також широкий набір комунікаційних інтерфейсів і периферійних модулів.


Детальніше – за посиланням.

6. Інтерактивний енергозберігаючий контролер насосу водопостачання

Призначений для енергоефективного керування насосними установками з привідними асинхронними двигунами з частотними перетворювачами систем водопостачання.

zrazok controlera

Детальніше – за посиланням.

Монорельс та магнітний підвіс для транспортного засобу

У середині 70-80-х років кафедра електроприводу ФЕА брала активну участь у Всесоюзній програмі розробки системи високошвидкісного наземного транспорту з лінійним електроприводом та системою магнітного підвішування (О.Шаповаленко, В.Гаврилюк, В.Теряєв, О.Редько, зав. кафедрою М.Попович). На той час у дворі головного корпусу існувала ділянка транспортної структури довжиною 50 м з діючим макетом масою 400 кг, який утримувався на магнітному підвісі.

Детальніше – за посиланням.

Статистика



За результатами 2 семестру

2019/2020 навчального року


Всього навчається: 162,
з них на бюджеті: 157.

Оголошення



Освітній процес в умовах карантину

З урахуванням епідеміологічної ситуації щодо розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні та рівня епідемічної небезпеки на території м. Києва (Детальніше - за посиланням), та у зв‘язку з продовженням карантину в Україні до 31 грудня дистанційний формат навчання для студентів також продовжується до 31 грудня. Про це під час засідання ректорату 19 жовтня повідомив перший проректор Юрій Якименко.

Останні оголошення




Партнери