Співпраця нашої кафедри з Університетом прикладних наук (Technische Hochschule Mittelhessen – THM), Гессена, м. Фрідберг, Німеччина продовжується вже 3 роки
Співпраця: протягом цього часу викладачі, аспіранти та студенти кафедри активно проходили наукове стажування у THM, підвищуючи свою кваліфікацію, та приймали участь в міжнародних семінарах, серед яких:
- проф. Пересада С. М. та доц. Ковбаса С. М. [1], [2], [3], [4] представили останні наукові розробки кафедри щодо адаптивних і робастних методів керування електромеханічними системами з асинхронними двигунами (АД);
- проф. Толочко О. І., займалася удосконаленням таких сучасних методів оптимізації керування синхронними двигунами (СД), як «Максимальний момент на ампер» (MTA), «Максимальний момент на вольт» (MTV), а також тризонним регулюванням швидкості СД;
- ст. викл. Приступа Д. Л. [5] займався питанням визначення параметрів моделі СД з постійними магнітами;
- магістр, а згодом – аспірант Пушніцин Д. С. за сприянням програми Erasmus+ займався написанням магістерської дисертації на тему «Оптимальне керування електричним транспортним засобом (ЕТЗ)», для чого він розробив і протестував інвертор і алгоритми керування для регулювання приводу ЕТЗ [6], [7]. Задачею другого стажування стало визначення параметрів АД з короткозамкненим ротором та налаштування системи векторного керування ним [8].
- численні зустрічі представників нашої кафедри по впровадженню програми подвійного диплому [9], [10], [11], [12] дозволили двоїм магістрам Варволіку В. В. і Сливканичу М. В. [13], [14], [15], [16], [17], [18], [19], [20], [21] пройти стажування в університеті THM, під час якого вони взяли участь у розробці автономної моделі роботизованого автомобіля для міжнародних змагань ‘Carolo Cup’.
На сьогодні, досягнута нова угода про програму – співпраця, в рамках якої наші студенти приймуть участь у розробці електроприводу автомобілю для конкурсу ‘Formula E Student’.