Конкурс ‘Formula E Student 2018’
Продовжується співпраця нашої кафедри з Університетом прикладних наук (Technische Hochschule Mittelhessen – THM), м. Фрідберг, Німеччина. Попереду – конкурс ‘Formula E Student 2018’
В минулому в рамках пілотного проекту програми подвійного диплому наші магістри взяли участь у змаганнях ‘Carolo Cup’, в якому вони займалися розробкою автономної моделі роботизованого автомобіля [1], [2], [3], [4], [5],[6], [7], [8].
Наразі досягнуто угоду між кафедрою АЕМС-ЕП, представниками механіко-машинобудівного факультету «КПІ ім. Ігоря Сікорського» та науковцями THM про створення спільної між-університетської команди для участі в інженерному конкурсі ‘Formula Student’ . Цей конкурс передбачає розробку та виготовлення командою електромобілю для змагань, електропривод якого буде розроблятися студентами нашої кафедри.
Це студентський інженерний конкурс, що проводиться щорічно у Великобританії. Команди з університетів всього світу розробляють, виготовляють, випробовують та готують невелику гоночну машину стилю формули SAE.
Задачами конкурсу є налагодження зв’язків між технічними університетами світу через спілкування молодого покоління, підвищення їхньої кваліфікації як інженерів-розробників, працевлаштування студентів з найкращих команд до складу таких світових автомобільних лідерів як Renault, Jaguar, Mercedes та ін., а також розвиток сучасних автомобільних технологій на основі теорії сталого розвитку (усунення викидів, застосування тільки тих матеріалів, які можуть перероблятися, зменшення втрат енергії в кожному модулі тощо).
Змагання організовує Інститут інженерів-механіків та проводить за тими правилами формули SAE. Автомобілі оцінюються за рядом критеріїв: а) статичні показники: 1. Інженерний проект (150 балів); 2. Аналіз вартості та екологічності (100 балів); 3. Бізнес-презентація (75 балів); 4. Технічна перевірка (включає в себе 6 тестів): безпека, шасі, шум, нахил, гальмування та технічна підтримка (перевіряється, але не оцінюється); б) динамічні тести: 1. ‘Skidpad’ (50 балів); 2. 1-км автокрос/спринт (150 балів); 3. 75-м прискорення (75 балів); 4. 22-км витривалість (300 балів) та економія палива (100 балів). Переможцем стає команда з найбільшою кількістю балів.