Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА
Мельник О.О., магістрант, Пересада С.М., д.т.н., проф.

Використання в громадському транспорті двигунів внутрішнього згорання не є оптимальним за багатьма критеріями, оскільки вони мають значні недоліки, такі як: низький ККД, наявність шкідливих викидів, складність конструкції та висока вартість обслуговування. Використання транспортних засобів (ТЗ) з електричним приводом дозволяє суттєво підвищити ефективність перетворення енергії, значно спростити конструкцію транспортних засобів, підвищити комфортність перевезень та зменшити викиди шкідливих речовин в оточуюче середовище.
Визначення потужності тягового електродвигуна є важливим питанням конструювання електротранспорту. Некоректний вибір потужності може призвести до погіршення ефективності перетворення енергії, збільшення маси транспортного засобу чи до перевантаження двигуна і зменшення терміну його експлуатації.

ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОБУСА Мельник О.О., магістрант, Пересада С.М., д.т.н., проф. (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education