Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ІСНУВАННЯ ТОЧКИ ПЕРЕТИНУ КРИВОЇ МАКСИМАЛЬНОГО ККД З ХАРАКТЕРИСТИКОЮ ГІДРАВЛІЧНОЇ МЕРЕЖІ ПРИ ПОСЛІДОВНОМУ З’ЄДНАННІ НАСОСІВ Бур’ян С.О., асистент, Грищук Т.В., магістрантка

ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ІСНУВАННЯ ТОЧКИ ПЕРЕТИНУ КРИВОЇ МАКСИМАЛЬНОГО ККД З ХАРАКТЕРИСТИКОЮ ГІДРАВЛІЧНОЇ МЕРЕЖІ ПРИ ПОСЛІДОВНОМУ З’ЄДНАННІ НАСОСІВ

ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ІСНУВАННЯ ТОЧКИ ПЕРЕТИНУ КРИВОЇ МАКСИМАЛЬНОГО ККД З ХАРАКТЕРИСТИКОЮ ГІДРАВЛІЧНОЇ МЕРЕЖІ ПРИ ПОСЛІДОВНОМУ З’ЄДНАННІ НАСОСІВ Бур’ян С.О., асистент, Грищук Т.В., магістрантка

Однією з найважливіших умов роботи екстремального регулятора ККД насосу є наявність точки перетину характеристики гідравлічної мережі та лінії з максимальним ККД насосу. Якщо такого перетину не існує, енергоефективність системи може значно зменшитися, а задача екстремального керування не вирішується.

ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ІСНУВАННЯ ТОЧКИ ПЕРЕТИНУ КРИВОЇ МАКСИМАЛЬНОГО ККД ІЗ ХАРАКТЕРИСТИКОЮ ГІДРАВЛІЧНОЇ МЕРЕЖІ ПРИ ПОСЛІДОВНОМУ З’ЄДНАННІ НАСОСІВ Бур’ян С.О., асистент, Грищук Т.В., магістрантка (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education