Вступ до магістратури на бюджет!
Якщо ви отримали диплом бакалавра в будь-якому навчальному закладі України і бажаєте продовжити навчання в магістратурі, найбільш перспективним варіантом для Вас буде вступити до найкращого технічного університету України – КПІ ім. Ігоря Сікорського. В цьому році кількість бюджетних місць збільшилась, тому у Вас є високі шанси продовжити навчання в магістратурі за кошти держбюджету – вступ до магістратури на бюджет.
Основні переваги нашої спеціалізації:
- сучасні лабораторії міжнародних корпорацій (ABB, EATON, ДТЕК, Texas Instruments, Siemens);
- можливість продовження навчання по магістерській програмі подвійного диплому в Німеччині згідно договору про академічну співпрацю;
- стажування за кордоном (Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція);
- сумісна аспірантура в Нотінгемському університеті (Велика Британія);
- широкий профіль підготовки в галузі електроніки, електромеханіки, автоматизації та комп’ютерних технологій забезпечують високу кваліфікацію, достойну оплату праці і стабільний попит на фахівців нашої спеціалізації.
Перша хвиля до 06.07.18.
Друга хвиля до 01.08.18.
Звертайтеся в 412 кім. 20 корпусу.
Студенти спеціальностей 141, 142, 143 та 144 здають вступне фахове випробування [1] та випробування з іноземної мови [2].
Всі інші спеціальності здають ще додаткове вступне випробування [3].
Серед багатьох можливостей, які пропонує магістратура можна виділити:
- проходження практичних курсів в компаніях, що займаються автоматизацією виробництва – EATON, Schneider Electric;
- подвійна магістратура з іноземним ВНЗ;
- участь в конкурсі студентських наукових робіт в м. Кам’янське Дніпровської області [4], [5], [6];
- участь в численних наукових конференціях
Доступна система “наскрізного навчання доктора філософії (PhD)”, коли дослідження одніє певної теми розвивається студентом та його керівником на стадії підготовки бакалавського проекту, потім магістерської дисертації та як завершення (в аспірантурі) – після захисту кандидатської дисертації отримується диплом доктора філософії та науковий ступінь кандидата технічних наук.
Вступ до магістратури на бюджет. Спектр занять магістрів кафедри АЕМС-ЕП дуже широкий.
Теми магістерських дисертацій випускників-магістрів 2018 року в основному пов’язані з вирішенням проблем чутливості векторного керування асинхронного та синхронного електроприводу до параметричних збурень, зі створенням лабораторних стендів та науково-методичного забезпечення за дисципліною на вибір, дослідженням систем промислової автоматизації, енергоефективних режимів роботи електромеханічних систем та розробкою уніфікованих контролерів для мехатронних систем тощо.
Серед останніх випускних робіт магістрів можна навести:
Система векторного керування асинхронним генератором з урахуванням насичення магнітної системи
У даній магістерській дисертації проведено дослідження алгоритму непрямого векторного керування асинхронним генератором, на основі асинхронної машини з короткозамкненим ротором. Розроблений алгоритм векторного керування напругою в ланці постійного струму забезпечує асимптотичне відпрацювання заданої напруги, що підтверджено експериментально та шляхом математичного моделювання. Досліджено вплив варіацій активного опору роторного кола на роботу асинхронного генератора. Проведено математичне моделювання непрямого векторного керування асинхронним генератором з урахуванням насичення магнітної системи в моделі генератора.
Електромеханічна система автоматизації руху електромобіля на основі методів комп’ютерного зору
В магістерській дисертації проведено дослідження алгоритмів детектування дорожньої розмітки та алгоритмів детектування та розпізнавання дорожніх знаків. Досліджувані алгоритми на основі згорткових нейронних забезпечують якісне детектування ліній розмітки, детектування та розпізнавання дорожніх знаків, що підтверджено шляхом експериментально. Проведено розробку безпілотного електромобіля максимально наближеного до існуючих промислових зразків згідно з вимогами міжуніверситетських змагань Carolo Cup.
Електромеханічна система автоматизації безпілотного електромобіля
В магістерській дисертації проведено розробку дослідження алгоритмів детектування дорожньої розмітки та паралельного паркування. Розроблений алгоритм детектування дорожньої розмітки дозволяє детектувати розмітку з високою точністю на прямій ділянці дороги. Алгоритм паралельного паркування було модифіковано та експериментально підтверджено його роботу. Проведено розробку моделі безпілотного електромобіля у зменшеному масштабі, а також апаратного забезпечення для реалізації алгоритмів детектування дорожньої розмітки та паралельного паркування. Розроблене апаратне забезпечення довзоляє проводити дослідження розроблених алгоритмів.