ОГЛЯД СУЧАНИХ МЕТОДІВ МІНІМІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ ВТРАТ В АСИНХРОНОМУ ДВИГУНІ
ОГЛЯД СУЧАНИХ МЕТОДІВ МІНІМІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ ВТРАТ В АСИНХРОНОМУ ДВИГУНІ
Калугін Д.В., студент, Толочко О.І., д.т.н., проф.
На сьогодні сучасні екологічні проблеми все більш призводять до збільшення попиту на електроенергію, а обмеженість ресурсів стимулює людей до пошуку і впровадження способів підвищення енергоефективності сучасної електротехніки. Більше 50% всієї виробленої у світі електроенергії використовується електродвигунами, при чому близько 60% промислового навантаження становлять асинхронні двигуни. Мінімізація втрат потужності в асинхронному двигуні досліджується вже понад 30 років і знаходить широке застосування. Існуючі методи мінімізації втрат LMT (Loss Minimization Techniques) дотримуються трьох різних підходів в online режимі, та двох основних методів які відносяться до offline і обираються залежно від вимог до конкретної системи приводу. Отже, аналіз та дослідження основних принципів побудови енергоефективних систем асинхронного електроприводу є актуальною проблемою.