Освітня програма “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Робота кафедри над системами магнітного підвішування

УЧАСТЬ КАФЕДРИ АЕМС-ЕП КПІ ІМ. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО В РОБОТАХ ПО ЛІНІЙНОМУ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ І СИСТЕМАМ МАГНІТНОГО ПІДВІШУВАННЯ

Якщо Ви дочитали цей матеріал до кінця, закономірно може виникнути питання: все це дуже цікаво, але яке відношення має до цього кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу КПІ ім. Ігоря Сікорського? Виявляється, саме безпосереднє.

Історія Київського політехнічного зберігає чимало фактів про наукові розробки, які починалися саме в КПІ. Зокрема, у 1967 р. на території Виставки досягнень народного господарства (ВДНГ) України в м. Києві була побудована монорейкова дорога з лінійним електроприводом довжиною 525 м – спільна розробка кафедри електроприводу і автоматизації промислових установок, кафедри електричних машин та Київського заводу електротранспорту, яка вважається першою в світі трасою монорейки з лінійним електроприводом.

У середині 70-80-х років кафедра АЕМС-ЕП брала активну участь у всесоюзній програмі СРСР по створенню системи високошвидкісного наземного транспорту з лінійним електроприводом та системою магнітного підвішування, призначеної для руху зі швидкістю до 500 км/год. На той час у дворі головного корпусу навіть існувала ділянка транспортної структури довжиною 50 м з діючим макетом екіпажу масою 400 кг, який утримувався на магнітному підвісі.

Макет транспортного екіпажу з найбільшою масою – 2500 кг, що повністю утримувався на регульованому електромагнітному підвісі як по вертикалі, так і по горизонталі, вперше в СРСР, у 1981 р., створили саме в КПІ, на кафедрі АЕМС-ЕП в лабораторії 014 корпусу №20 ФЕА.

Незважаючи на фінансові обмеження і технічні складнощі, роботи в області систем магнітного підвішування та лінійного електропривода продовжуються на кафедрі АЕМС-ЕП і зараз. Так, в останні роки було захищено 7 магістерських дисертацій за тематикою лінійного електроприводу та магнітного підвішування, у т. ч. із демонстрацією діючої системи електромагнітного підвісу, опубліковано 5 наукових статей і розділ у підручнику, отримано 2 патенти України і 2 авторських права на системи регульованого електромагнітного підвісу та лінійного електроприводу.

Більше матеріалів про напрацювання кафедри АЕМС-ЕП в галузі систем високошвидкісного наземного транспорту з лінійним електроприводом і магнітним підвішуванням міститься тут.

Similar posts
  • Повністю електричний літак Rolls-Royc... Повністю електричний літак Rolls-Royce Перший повністю електричний літак Rolls-Royce завершив свій перший політ, пролетівши над небом у Великобританії близько 15 хвилин. У своїй заяві компанія заявила, що поїздка літака в середу ознаменувала «початок інтенсивного етапу випробувань польотів», який передбачає збір даних про продуктивність його електроенергії та рухової системи. За даними Rolls-Royce, літак, який отримав назву [...]
  • Інформація першокурсникам Важливі посилання для першокурсників Любі першокурсники. Зібрали для вас найбільш важливі посилання: Питання організації освітнього процесу в КПІ ім.Ігоря Сікорського Основні заходи в семестрі (календар графіку навчального процесу) Як оцінюються результати навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського Заходи контролю проводяться із використанням систем дистанційного навчання, а ви не знаєте, як долучитись? Про системи Moodle та G [...]
  • Адаптаційні та коригувальні курси «Адаптаційні та коригувальні курси» для студентів від Інституту моніторингу якості освіти Інститут моніторингу якості освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського оголошує набір слухачів на Адаптаційні та коригувальні курси на 2021/2022 н.р. з метою: • усунути прогалини в знаннях з фундаментальних дисциплін; • подолати перешкоди для ефективного засвоєння матеріалу та успішного навчання в університеті; • зробити так, [...]
  • Нормативні документи про освіту НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ РЕГЛАМЕНТУЮТЬ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС в КПІ ім. Ігоря Сікорського – Кодекс честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікоського» (https://kpi.ua/code); – Статут КПі ім. Ігоря Сікорського (https://kpi.ua/statute); – Положення про організацію освітнього процесу в КПІ ім. Ігоря Сікорського (https://kpi.ua/regulations); – Положення про поточний, календарний та семестровий контроль в КПІ ім. [...]
  • Кафедральні дні відритих дверей Кафедральні Дні відкритих дверей Шановні випускники шкіл і коледжів, а також їх батьки, запрошуємо на кафедральні Дні відкритих дверей! Колектив кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу радий оголосити початок проведення екскурсій – субота 26.06.2021! Через продовження дії карантинних заходів в деяких частинах міста та країни, щодня будуть проводитися індивідуальні екскурсії з дотриманням карантинних правил: 1) [...]

Статистика



За результатами 2 семестру

2020/2021 навчального року

і вступної кампанії 2021 року


Всього навчається: 178,
з них на бюджеті: 175.

Оголошення



Освітній процес з 1 вересня

За рішенням Адміністративної ради та Приймальної комісії КПІ ім. Ігоря Сікорського освітній процес з 01 вересня 2021/22 навчального року для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання розпочнеться:
- для усіх курсів, крім першого курсу бакалаврів – в змішаному режимі навчання, який передбачає поєднання очного та дистанційного режимів навчання з дотриманням рекомендацій Міністерства освіти і науки України;
- для першого курсу бакалаврів – в дистанційному режимі навчання з 01 вересня 2021 року з переведенням у змішаний режим з наступного дня після заселення кожного факультету/інституту в гуртожитки.
У розкладі занять буде внесено додаткову інформацію щодо форми проведення занять (очна, дистанційна), а рішення про обраний режим навчання буде переглядатися кожного місяця не пізніше 20 числа.

Останні оголошення

Партнери

Центр міжнародної освіти