Образовательная программа “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Робота кафедри над системами магнітного підвішування

УЧАСТЬ КАФЕДРИ АЕМС-ЕП КПІ ІМ. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО В РОБОТАХ ПО ЛІНІЙНОМУ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ І СИСТЕМАМ МАГНІТНОГО ПІДВІШУВАННЯ

Якщо Ви дочитали цей матеріал до кінця, закономірно може виникнути питання: все це дуже цікаво, але яке відношення має до цього кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу КПІ ім. Ігоря Сікорського? Виявляється, саме безпосереднє.

Історія Київського політехнічного зберігає чимало фактів про наукові розробки, які починалися саме в КПІ. Зокрема, у 1967 р. на території Виставки досягнень народного господарства (ВДНГ) України в м. Києві була побудована монорейкова дорога з лінійним електроприводом довжиною 525 м – спільна розробка кафедри електроприводу і автоматизації промислових установок, кафедри електричних машин та Київського заводу електротранспорту, яка вважається першою в світі трасою монорейки з лінійним електроприводом.

У середині 70-80-х років кафедра АЕМС-ЕП брала активну участь у всесоюзній програмі СРСР по створенню системи високошвидкісного наземного транспорту з лінійним електроприводом та системою магнітного підвішування, призначеної для руху зі швидкістю до 500 км/год. На той час у дворі головного корпусу навіть існувала ділянка транспортної структури довжиною 50 м з діючим макетом екіпажу масою 400 кг, який утримувався на магнітному підвісі.

Макет транспортного екіпажу з найбільшою масою – 2500 кг, що повністю утримувався на регульованому електромагнітному підвісі як по вертикалі, так і по горизонталі, вперше в СРСР, у 1981 р., створили саме в КПІ, на кафедрі АЕМС-ЕП в лабораторії 014 корпусу №20 ФЕА.

Незважаючи на фінансові обмеження і технічні складнощі, роботи в області систем магнітного підвішування та лінійного електропривода продовжуються на кафедрі АЕМС-ЕП і зараз. Так, в останні роки було захищено 7 магістерських дисертацій за тематикою лінійного електроприводу та магнітного підвішування, у т. ч. із демонстрацією діючої системи електромагнітного підвісу, опубліковано 5 наукових статей і розділ у підручнику, отримано 2 патенти України і 2 авторських права на системи регульованого електромагнітного підвісу та лінійного електроприводу.

Більше матеріалів про напрацювання кафедри АЕМС-ЕП в галузі систем високошвидкісного наземного транспорту з лінійним електроприводом і магнітним підвішуванням міститься тут.

Similar posts
  • Повністю електричний літак Rolls-Royc... Повністю електричний літак Rolls-Royce Перший повністю електричний літак Rolls-Royce завершив свій перший політ, пролетівши над небом у Великобританії близько 15 хвилин. У своїй заяві компанія заявила, що поїздка літака в середу ознаменувала «початок інтенсивного етапу випробувань польотів», який передбачає збір даних про продуктивність його електроенергії та рухової системи. За даними Rolls-Royce, літак, який отримав назву [...]
  • Інформація першокурсникам Важливі посилання для першокурсників Любі першокурсники. Зібрали для вас найбільш важливі посилання: Питання організації освітнього процесу в КПІ ім.Ігоря Сікорського Основні заходи в семестрі (календар графіку навчального процесу) Як оцінюються результати навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського Заходи контролю проводяться із використанням систем дистанційного навчання, а ви не знаєте, як долучитись? Про системи Moodle та G [...]
  • Адаптаційні та коригувальні курси «Адаптаційні та коригувальні курси» для студентів від Інституту моніторингу якості освіти Інститут моніторингу якості освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського оголошує набір слухачів на Адаптаційні та коригувальні курси на 2021/2022 н.р. з метою: • усунути прогалини в знаннях з фундаментальних дисциплін; • подолати перешкоди для ефективного засвоєння матеріалу та успішного навчання в університеті; • зробити так, [...]
  • Нормативні документи про освіту НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ РЕГЛАМЕНТУЮТЬ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС в КПІ ім. Ігоря Сікорського – Кодекс честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікоського» (https://kpi.ua/code); – Статут КПі ім. Ігоря Сікорського (https://kpi.ua/statute); – Положення про організацію освітнього процесу в КПІ ім. Ігоря Сікорського (https://kpi.ua/regulations); – Положення про поточний, календарний та семестровий контроль в КПІ ім. [...]
  • Кафедральні дні відритих дверей Кафедральні Дні відкритих дверей Шановні випускники шкіл і коледжів, а також їх батьки, запрошуємо на кафедральні Дні відкритих дверей! Колектив кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу радий оголосити початок проведення екскурсій – субота 26.06.2021! Через продовження дії карантинних заходів в деяких частинах міста та країни, щодня будуть проводитися індивідуальні екскурсії з дотриманням карантинних правил: 1) [...]

Статистика



По результатам 2 семестра

2020/2021 учебного года

и вступительной кампании-2021


Всего студентов: 178,
из них на бюджете: 175.

Объявления



Образовательный процесс с 1 сентября

По решению Административного совета и приемной комиссии КПИ им. Игоря Сикорского образовательный процесс с 01 сентября 2021/22 учебного года для соискателей высшего образования дневной и заочной форм обучения начнётся:
- для всех курсов, кроме первого курса бакалавров - в смешанном режиме обучения, который предусматривает сочетание очного и дистанционного режимов обучения с соблюдением рекомендаций Министерства образования и науки Украины;
- для первого курса бакалавров - в дистанционном режиме обучения с 1 сентября 2021 с переводом в смешанный режим с следующий день после заселения каждого факультета / института в общежития.
В расписании занятий будут внесены дополнительную информацию о форме проведения занятий (очная, дистанционная), а решение о выбранном режиме обучения будет пересматриваться каждый месяц не позднее 20 числа.

Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования