ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Перша вітчизняна електровантажівка

Українська компанія «Богдан» розробила першу вітчизняну електричну вантажівку, яку виготовили для країн Євросоюзу

Транспорт призначений для механізованого транспортування твердих побутових відходів. У «Богдані» заявили, що електровантажівка відповідає усім сучасним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами, адже частина країн ЄС планують заборонити дизельні двигуни. Замовником електричної вантажівки стала данська компанія Banke Electromotive.

Автомобіль збирали в Луцьку на ДП Автоскладальний завод №1.

Українська компанія бачить перспективи у виробництві електричного спеціального транспорту для країн ЄС, які зараз виявляють великий попит на екологічну техніку. У перспективі електрокарів можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним, вважають в “Богдані”.

У корпорації відзначають, що вироблений в Україні електроавтомобіль отримав позитивні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації в Данії планується початок її серійного випуску в рамках масштабного контракту з європейською компанією.

У той же час в корпорації звертають увагу, що українські компанії та адміністрація поки не мають значного інтересу до подібної техніки.

Основні характеристики автомобілю:

  1. Електровантажівка може розвивати швидкість до 80 кілометрів на годину.
  2. Допустиме навантаження електромобілю становить 27 тонн.
  3. Автомобіль оснащено акумуляторними батареями потужністю 220 кВтгод.
  4. Запас ходу без підзарядки тягових акумуляторних батарей при повній допустимій масі становить 220 кілометрів.
  5. Термін експлуатації складає 12 років. Заявлено, що протягом 6 років акумуляторні батареї не потребують обслуговування.
  6. Вантажівка обладнана вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
  7. Як передає кореспондент LIGA.net, ціна електровантажівки становить 400 тис. євро. Після запуску ціна буде нижче, обіцяють в корпорації.

Перша електровантажівка виробництва вітчизняного

Banke Electromotive вже купила два таких автомобіля. Богдан планує поставити ще мінімум 10 вантажівок.

Вантажівка повністю розроблена “з нуля” фахівцями ЛуАЗ. Українська локалізація, за даними Богдана, склала більше 50%.

Нагадаємо, Богдан випускає тролейбуси для України і Європи, електробуси для Польщі і Чехії і кузови електробусів для Франції.

Відео про роботу вантажівки

У Луцьку Міністр інфраструктури Володимир Омелян побував на презентації електричної вантажівки ERCV27.

Під час презентації Banke ERCV27 у стінах Луцького автозаводу генеральний директор Banke Electromotive Расмус Данке сказав: “Хочу подякувати працівникам “Богдан Моторс” за те, що спільними зусиллями ми розробили та провели колосальну роботу, аби випустити оцей прекрасний продукт. Сподіваємось, що в майбутньому будемо робити більше таких автомобілів”.

Володимир Омелян зі свого боку зазначив, що презентація електромобіля, збудованого в Україні є свідченням того, що наша держава може створювати високотехнологічні прилади. Урядовець був одним з перших, хто зміг випробувати автомобіль у дії.

Similar posts
  • Партнерство науки та виробництва Партнерство науки та виробництва: студенти КПІ ім. Ігоря Сікорського на «Київському заводі ПТО» В рамках стратегічного партнерства між Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (КПІ) та Київським заводом підйомно-транспортного обладнання (КЗПТО), студенти магістратури кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу отримали унікальну можливість ознайомитися з найсучаснішими виробничими процесами на реальному підприємстві. Відвідування [...]
  • New cycle of seminars from Siemens Новий цикл семінарів від SIEMENS Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу продовжує співпрацю із компанією Siemens і запрошує всіх бажаючих доєднатися до циклу семінарів на тему «Розробка сучасних промислових модулів і програмованих логічних контролерів». Зареєструватися на серію семінарів можна заповнивши до 06.09.2024 року Google-форму за посиланням: https://forms.gle/RNAkz9h8wZkj66ZB8 Після формування групи час та посилання на Zoom-конференцію будуть розіслані на [...]
  • Кафедра АЕМС ЕП прийняла участь у дні... Кафедра АЕМС ЕП прийняла участь у дні вступника. Сьогодні, 29 червня 2024 р., біля головного корпусу КПІ ім.Ігоря Сікорського відбувся день вступника. Цей захід був організований задля надання можливості  абітурієнтам отримати інформацію про освтні програми, кафедри та факультети нашого університету. В заході прийняли участь представники 9 навчально-наукових інститутів та 14 факультетів КПІ. Інтерес до спеціальності [...]
  • День вступника. Відчуй КПІ! День вступника. Відчуй КПІ! Подія літа на яку чекають, вже зовсім скоро, 29 червня з 10:00 до 15:00 навпроти головного входу до 1-го корпусу КПІ (пр-т Берестейський, 37), відбудеться «День вступника. Відчуй КПІ!». Ви зможете поринути в університетську атмосферу, поспілкуватись зі студентами й викладачами, дізнатись більше про обрані факультети/НН інститути, спробувати себе в різноманітних майстер-класах, [...]
  • День відкритих дверей 18 травня 2024 Факультет електроенерготехніки та автоматики запрошує всіх охочих на День відкритих дверей Розмірковуєш, яку спеціальність обрати? Як щодо спеціальності від якої залежить комфорт людства та робота всіх галузей? 141 спеціальність відкриває світ електротехнічних, енергетичних та електромеханічних явищ. Цікавишся, що потрібно зробити, щоб забезпечити стабільне та безперебійне живлення осель, підприємств та промисловості? Або як здійснюється моніторинг роботи [...]

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти