Українська компанія «Богдан» розробила першу вітчизняну електричну вантажівку, яку виготовили для країн Євросоюзу
Транспорт призначений для механізованого транспортування твердих побутових відходів. У «Богдані» заявили, що електровантажівка відповідає усім сучасним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами, адже частина країн ЄС планують заборонити дизельні двигуни. Замовником електричної вантажівки стала данська компанія Banke Electromotive.
Автомобіль збирали в Луцьку на ДП Автоскладальний завод №1.
Українська компанія бачить перспективи у виробництві електричного спеціального транспорту для країн ЄС, які зараз виявляють великий попит на екологічну техніку. У перспективі електрокарів можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним, вважають в “Богдані”.
У корпорації відзначають, що вироблений в Україні електроавтомобіль отримав позитивні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації в Данії планується початок її серійного випуску в рамках масштабного контракту з європейською компанією.
У той же час в корпорації звертають увагу, що українські компанії та адміністрація поки не мають значного інтересу до подібної техніки.
Основні характеристики автомобілю:
- Електровантажівка може розвивати швидкість до 80 кілометрів на годину.
- Допустиме навантаження електромобілю становить 27 тонн.
- Автомобіль оснащено акумуляторними батареями потужністю 220 кВтгод.
- Запас ходу без підзарядки тягових акумуляторних батарей при повній допустимій масі становить 220 кілометрів.
- Термін експлуатації складає 12 років. Заявлено, що протягом 6 років акумуляторні батареї не потребують обслуговування.
- Вантажівка обладнана вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
- Як передає кореспондент LIGA.net, ціна електровантажівки становить 400 тис. євро. Після запуску ціна буде нижче, обіцяють в корпорації.
Banke Electromotive вже купила два таких автомобіля. Богдан планує поставити ще мінімум 10 вантажівок.
Вантажівка повністю розроблена “з нуля” фахівцями ЛуАЗ. Українська локалізація, за даними Богдана, склала більше 50%.
Нагадаємо, Богдан випускає тролейбуси для України і Європи, електробуси для Польщі і Чехії і кузови електробусів для Франції.
Відео про роботу вантажівки
У Луцьку Міністр інфраструктури Володимир Омелян побував на презентації електричної вантажівки ERCV27.
Під час презентації Banke ERCV27 у стінах Луцького автозаводу генеральний директор Banke Electromotive Расмус Данке сказав: “Хочу подякувати працівникам “Богдан Моторс” за те, що спільними зусиллями ми розробили та провели колосальну роботу, аби випустити оцей прекрасний продукт. Сподіваємось, що в майбутньому будемо робити більше таких автомобілів”.