ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Перша вітчизняна електровантажівка

Українська компанія «Богдан» розробила першу вітчизняну електричну вантажівку, яку виготовили для країн Євросоюзу

Транспорт призначений для механізованого транспортування твердих побутових відходів. У «Богдані» заявили, що електровантажівка відповідає усім сучасним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами, адже частина країн ЄС планують заборонити дизельні двигуни. Замовником електричної вантажівки стала данська компанія Banke Electromotive.

Автомобіль збирали в Луцьку на ДП Автоскладальний завод №1.

Українська компанія бачить перспективи у виробництві електричного спеціального транспорту для країн ЄС, які зараз виявляють великий попит на екологічну техніку. У перспективі електрокарів можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним, вважають в “Богдані”.

У корпорації відзначають, що вироблений в Україні електроавтомобіль отримав позитивні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації в Данії планується початок її серійного випуску в рамках масштабного контракту з європейською компанією.

У той же час в корпорації звертають увагу, що українські компанії та адміністрація поки не мають значного інтересу до подібної техніки.

Основні характеристики автомобілю:

  1. Електровантажівка може розвивати швидкість до 80 кілометрів на годину.
  2. Допустиме навантаження електромобілю становить 27 тонн.
  3. Автомобіль оснащено акумуляторними батареями потужністю 220 кВтгод.
  4. Запас ходу без підзарядки тягових акумуляторних батарей при повній допустимій масі становить 220 кілометрів.
  5. Термін експлуатації складає 12 років. Заявлено, що протягом 6 років акумуляторні батареї не потребують обслуговування.
  6. Вантажівка обладнана вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
  7. Як передає кореспондент LIGA.net, ціна електровантажівки становить 400 тис. євро. Після запуску ціна буде нижче, обіцяють в корпорації.

Перша електровантажівка виробництва вітчизняного

Banke Electromotive вже купила два таких автомобіля. Богдан планує поставити ще мінімум 10 вантажівок.

Вантажівка повністю розроблена “з нуля” фахівцями ЛуАЗ. Українська локалізація, за даними Богдана, склала більше 50%.

Нагадаємо, Богдан випускає тролейбуси для України і Європи, електробуси для Польщі і Чехії і кузови електробусів для Франції.

Відео про роботу вантажівки

У Луцьку Міністр інфраструктури Володимир Омелян побував на презентації електричної вантажівки ERCV27.

Під час презентації Banke ERCV27 у стінах Луцького автозаводу генеральний директор Banke Electromotive Расмус Данке сказав: “Хочу подякувати працівникам “Богдан Моторс” за те, що спільними зусиллями ми розробили та провели колосальну роботу, аби випустити оцей прекрасний продукт. Сподіваємось, що в майбутньому будемо робити більше таких автомобілів”.

Володимир Омелян зі свого боку зазначив, що презентація електромобіля, збудованого в Україні є свідченням того, що наша держава може створювати високотехнологічні прилади. Урядовець був одним з перших, хто зміг випробувати автомобіль у дії.

Similar posts
  • Відкриття віртуальної лабораторії мод... Відкриття віртуальної лабораторії моделювання енергетичних систем 23 квітня 2024 року о 12:00 на факультеті електроенерготехніки та автоматики КПІ ім. Ігоря Сікорського відбудеться відкриття віртуальної лабораторії моделювання енергетичних систем. Лабораторія створена в рамках міжнародного проєкту Ukraine Sustainable Energy Systems за участі Swedish Institute, IVL Swedish Environmental Research Institute, компанії DMCC engineering та КПІ ім. Ігоря Сікорського. [...]
  • Український бойовий робот D-21-12R Український бойовий робот D-21-12R Міноборони України кодифікувало та допустило до використання в армії наземний бойовий роботизований комплекс D-21-12R, оснащений великокаліберним кулеметом. Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Міноборони. Комплекс оснащений великокаліберним кулеметом і може виконувати широкий спектр бойових завдань: від спостереження і патрулювання до вогневої підтримки підрозділів, ураження живої сили та легкоброньованої техніки противника. [...]
  • Запрошуємо на День відкритих дверей К... Запрошуємо на День відкритих дверей КПІАбітFest 12 квітня 2025! 🌿 КПІАбітFest – це ваша можливість відчути атмосферу студентського життя, познайомитися з факультетами та інститутами, поставити запитання викладачам і студентам, а також дізнатися все про вступ-2025 на презентації «Вступ до КПІ 2025. Що потрібно знати вступнику?». На вас чекають інтерактивні локації, корисна інформація та захопливі екскурсії [...]
  • Підготовчі курси до Єдиного вступного... Підготовчі курси до Єдиного вступного іспиту в магістратуру від КПІ! На слухачів наших підготовчих курсів з 🇬🇧АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ очікує: ▫️ досвідчені викладачі університету; ▫️ індивідуальний підхід, персональні консультації та рекомендації; ▫️ чітка структура підготовки; ▫️ практичний тренінг в форматі реального часу 🗓 Початок занять 01 травня 2025 року Вартість курсу 5776 грн. 32 академічні години [...]
  • Міжнародно-акредитована ОП на кафедрі... Міжнародно-акредитована ОП на кафедрі АЕМС ЕП 📌 Акредитована Румунським агентством із забезпечення якості вищої освіти (The Romanian Agency for Quality Assurance In Higher Education, ARACIS) освітня програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність» зі спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» нашої кафедри отримала міжнародний сертифікат з визнання інженерної підготовки у вигляді [...]

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти

хиты
75

хосты
0

всего
0