Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ СПОСОБІВ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ СПОСОБІВ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ СПОСОБІВ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
Толочко О.І., д.т.н., проф., Бурмельов О.О., студент

Синхронний двигун з постійними магнітами (СДПМ), завдяки своїм високим експлуатаційним характеристикам, є найбільш перспективною електричною машиною в діапазоні малих та середніх потужностей. СДПМ володіє малими масогабаритними показниками при порівняно високих значеннях крутного моменту, не має втрат на збудження, може мати різноманітні конструкційні виконання та ін. Ці якості виділяють його з ряду всіх інших машин й забезпечують йому застосування в системах автоматики, приводах подачі верстатів, прецизійних системах стеження, а також у системах, де стабільність швидкості є першочерговою вимогою, що пред’являються до технологічного процесу. До того ж постійне здешевлення магнітних матеріалів, зокрема, впровадження сплавів рідкоземельних металів, удосконалення апаратної бази керування роблять можливим використання цього типу двигунів в тих областях, де традиційно використовувались асинхронні двигуни чи двигуни постійного струму. Саме тому виникає потреба у створенні енергоефективних і високоточних систем керування такими двигунами.

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ СПОСОБІВ КЕРУВАННЯ СИНХРОННИМ ДВИГУНОМ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ Толочко О.І., д.т.н., проф., Бурмельов О.О., студент (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education