ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КРИВОЇ НАМАГНІЧУВАННЯ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА НА ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ СИСТЕМИ БЕЗДАВАЧЕВОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КРИВОЇ НАМАГНІЧУВАННЯ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА НА ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ СИСТЕМИ БЕЗДАВАЧЕВОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ
Пушніцина І.І., магістрант, Пушніцин Д.С., аспірант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц.
Більшість сучасних алгоритмів векторного керування асинхронними двигунами (АД) основані на лінійному представленні кривої намагнічування двигуна, при якому індуктивність намагнічуючого контуру m L приймається незмінною. Однак, як добре відомо, крива намагнічування є нелінійною через ефект насичення магнітного кола. А отже, значення m L варіюється в залежності від насиченості магнітопровода двигуна, тобто Lm = f (im) , де im – струм намагнічування.
Нехтування цим фактом призводить до виникнення похибок регулювання потокозчеплення та моменту, особливо, в алгоритмах бездавачевого векторного керування швидкістю АД, що є чутливими до параметричної невизначеності.