Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПОСЛІДОВНО З’ЄДНАНИХ НАСОСІВ З ЕКСТРЕМАЛЬНИМИ НАПІРНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Печеник М.В., к.т.н., доц., Андрієнко Р.В., студент

МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПОСЛІДОВНО З’ЄДНАНИХ НАСОСІВ З ЕКСТРЕМАЛЬНИМИ НАПІРНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ

МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПОСЛІДОВНО З’ЄДНАНИХ НАСОСІВ З ЕКСТРЕМАЛЬНИМИ НАПІРНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Печеник М.В., к.т.н., доц., Андрієнко Р.В., студент

Для турбомеханізмів з пологими напірними характеристиками в усіх робочих точках забезпечується стійкий режим роботи. Проте у випадку коли турбомеханізм має характеристику з явно вираженими точками екстремуму з‘являються ділянки з нестійкими робочими зонами. Перехід на ділянки характеристики з нестійкою роботою може призвести до зміни режиму, збільшення споживаної потужності, а в деяких випадках навіть до виходу з ладу обладнання. При цьому можливе виникнення режиму помпажу, що супроводжується гідроударами, поштовхами подачі, виникненням аварійних режимів. Тому діапазон робочих точок повинен бути обраний таким чином, щоб не виникало нестійких режимів роботи.

МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПОСЛІДОВНО З’ЄДНАНИХ НАСОСІВ З ЕКСТРЕМАЛЬНИМИ НАПІРНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ Бур’ян С.О., к.т.н., доц., Печеник М.В., к.т.н., доц., Андрієнко Р.В., студент(pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education