Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ФУНКЦІЯ ЛЯПУНОВА ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА: ЧАСТИНА ПЕРША – СТІЙКІСТЬ УЗАГАЛЬНЕНОЇ ЕЛЕКТРИЧНОЇ МАШИНИ Пересада С.М. д.т.н.,проф., Кононенко Н.С. магістрантка

ФУНКЦІЯ ЛЯПУНОВА ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА: ЧАСТИНА ПЕРША – СТІЙКІСТЬ УЗАГАЛЬНЕНОЇ ЕЛЕКТРИЧНОЇ МАШИНИ

ФУНКЦІЯ ЛЯПУНОВА ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА: ЧАСТИНА ПЕРША – СТІЙКІСТЬ УЗАГАЛЬНЕНОЇ ЕЛЕКТРИЧНОЇ МАШИНИ Пересада С.М. д.т.н.,проф., Кононенко Н.С. магістрантка

Сучасна теорія стійкості, що базується на використанні другого методу Ляпунова [1], [2], знайшла широке застосування для вирішення значної кількості задач керування різними об’єктами, в тому числі нелінійними електромеханічними. Прикладами використання апарату функції Ляпунова є: в енергетиці [3],[4], робототехніці [5], тепловій енергетиці [6]. В електромеханіці на основі використання другого методу Ляпунова було розв’язано значну кількість принципових задач керування асинхронним двигуном з короткозамкненим ротором, який є нелінійним багатовимірними об’єктом керування з частково вимірюваним вектором стану. Деякі з них: загальнотеоретичне рішення задачі відпрацювання кутової швидкості та потокозчеплення [7], полеорієнтованого керування на основі принципу пасивності [8] та конструювання спостерігачів вектора потокозчеплення [9].

Головною проблемою використання другого методу Ляпунова є відсутність загальних підходів до конструювання самої функції Ляпунова, причому вона не є унікальною для конкретного об’єкту і може бути не зручною для цілей керування.

ФУНКЦІЯ ЛЯПУНОВА ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА: ЧАСТИНА ПЕРША – СТІЙКІСТЬ УЗАГАЛЬНЕНОЇ ЕЛЕКТРИЧНОЇ МАШИНИ Пересада С.М. д.т.н.,проф., Кононенко Н.С. магістрантка(pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education