Program “Electromechanical Automation Systems, Electric Drive and Electromobility”,faculty of Electric Power Engineering and Automatics of “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ
Долганов О.О., Лозада Ф., магістранти, Приймак Б.І., к.т.н., доц.

Тема підвищення енергетичної ефективності тягових асинхронних приводів електричних транспортних засобів є актуальною та важливою. У трамваях, тролейбусах та електровозах це дозволить досягти істотного зменшення споживання електроенергії. А в автономному електротранспорті, зокрема в електромобілях, застосування асинхронних двигунів (АД) з економічним керуванням крім енергозбереження також сприятиме збільшенню пробігу без перезаряджання батареї та зменшенню ємності батареї.

На сьогодні відомо чимало робіт, де автори пропонують варіанти алгоритмів керування АД зі зменшенням втрат потужності. Проте тема енергетичних властивостей АД при керуванні з мінімізацією сумарних втрат потужності на швидкостях як нижчих, так і вищих за номінальну ще не достатньо висвітлена у літературі. Саме цій темі присвячена дана стаття.

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ Долганов О.О., Лозада Ф., магістранти, Приймак Б.І., к.т.н., доц. (pdf)

Statistics



As result of 1 semester

2022/2023 academic year


Total students: 137,
on the budget: 130.

Announcement




Center for International Education