Освітня програма “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Перспективи і переваги потягу на магнітній подушці

СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ

На даний час монорейковий транспорт утвердився в декількох нішах – як розважальний (у парках, зоопарках, зонах відпочинку, на виставках), як автоматичний транспорт в аеропортах для зв’язку між терміналами та підвезення до міського транспорту, а також як міський та міжміський пасажирський транспорт. Завдяки безшумності та відсутності вібрацій в густонаселених містах монорейковий транспорт може проходити через житлові квартали і навіть наскрізь будинки.

Міжміський високошвидкісний наземний транспорт з лінійним електроприводом у сполученні з магнітним підвісом забезпечує можливість безконтактного руху і складає достойну конкуренцію авіаційному, автомобільному та залізничному транспорту, перш за все з точки зору безпеки, екологічності, безшумності, можливості доставки пасажирів та вантажів безпосередньо в пункти призначення, без пересадок на інші види транспорту.

Значна кількість розвинених країн продовжують інвестувати величезні кошти в проекти зі створення високошвидкісного наземного транспорту. Не так давно в Японії було відновлено швидкісні випробування поїзда на магнітній подушці Maglev L0, який увійде в експлуатацію до 2027 року.

Японський уряд також сподівається зацікавити власними потягами на магнітній подушці США. Нещодавно представники компанії The Northeast Maglev, які планують з’єднати за допомогою залізничної лінії на магнітному підвісі Вашингтон і Нью-Йорк.

Не виключено, що в найближчому майбутньому машини і поїзди на магнітній подушці стануть настільки доступним і повсякденним явищем, що навіть «літаючі автомобілі» виявляться економічно вигідними. Так що чекаємо новин з лабораторій. 

ПРОБЛЕМИ

Не так давно популярні журнали називали потяги на магнітній подушці революційним транспортом, а про запуск нових проектів подібних систем із завидною регулярністю повідомляли як приватні компанії, так і органи влади з різних країн світу. Заради об’єктивності слід відмітити, що багато з цих грандіозних проектів не завершені, а деякі працюючі лінії на магнітному підвісі пізніше були законсервовані.

Головною причиною уповільнення впровадження потягів на магнітній підвісці є їх висока вартість. Вони вимагають спеціально побудованої інфраструктури, яка, як правило, і є найбільш витратною статтею в бюджеті проекту. Наприклад, шанхайський Maglev обійшовся Китаю в $ 1,3 млрд або $ 43,6 млн за 1 км двостороннього полотна (включаючи витрати на створення поїздів і будівництво станцій). Конкурувати з авіакомпаніями поїзда на магнітній подушці можуть лише на довших маршрутах. Але знову ж таки, в світі є немало місць з великим пасажиропотоком, необхідним для того щоб транспорта лінія на магнітному підвісі окупилася.

Similar posts
  • Фінал осінньої серії ігор Що? Де? Кол... Фінал осінньої серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Фінал осінньої серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться 25 листопада 2021 року о 20.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. В кінці фінальної гри буде визначений кращий гравець серії, [...]
  • Четверта гра осінньої серії ігор Що? ... Четверта гра осінньої серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Остання четверта гра осінньої серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться вже завтра, 18 листопада 2021 року о 19.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. Запрошуємо всі команди, членів, [...]
  • Опитування щодо вакцинації студентів Опитування щодо вакцинації студентів Модуль опитування щодо вакцинації студентів запущено у ваших кабінетах в Електронному кампусі. Просимо витратити близько 5 хв вашого часу і відповісти на кілька запитань. Ваші відповіді дуже важливі для розуміння ситуації з рівнем вакцинації студентів в університеті. Особистий кабінет АІС «Електронний кампус КПІ» [...]
  • Третя гра осінньої серії ігор Що? Де?... Третя гра осінньої серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Третя гра осінньої серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться вже завтра, 11 листопада 2021 року о 19.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. (!) Це буде вже 20-та [...]
  • Подовження дистанційного режиму Увага! Дистанційний режим проведення освітнього процесу подовжено до 31 грудня 2021! З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, враховуючи погіршення епідеміологічної ситуації, внесено зміни до Наказу по університету №НУ/222/2021 від 22.10.2021 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19”, а саме: всі форми навчання з 25.10.2021 до 31.12.2021 в КПІ ім. Ігоря Сікорського перевести в дистанційний [...]

Статистика



За результатами 2 семестру

2020/2021 навчального року

і вступної кампанії 2021 року


Всього навчається: 178,
з них на бюджеті: 175.

Оголошення



Освітній процес до кінця 1 семестру

З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, враховуючи погіршення епідеміологічної ситуації, внесено зміни до Наказу по університету №НУ/222/2021 від 22.10.2021 "Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19", а саме:

  • всі форми навчання з 25.10.2021 до 31.12.2021 в КПІ ім. Ігоря Сікорського перевести в дистанційний режим (для здобувачів вищої освіти, а також слухачів курсів підвищення кваліфікації, підготовчого відділення і довузівської підготовки);
  • термін впровадження дистанційного режиму навчання, передбаченого цими наказами, може переглядатись та змінюватись один раз на місяць не менш ніж за 10 календарних днів до набуття чинності таких змін.


  • Останні оголошення

    Партнери

    Центр міжнародної освіти