Образовательная программа “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Перспективи і переваги потягу на магнітній подушці

СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ

На даний час монорейковий транспорт утвердився в декількох нішах – як розважальний (у парках, зоопарках, зонах відпочинку, на виставках), як автоматичний транспорт в аеропортах для зв’язку між терміналами та підвезення до міського транспорту, а також як міський та міжміський пасажирський транспорт. Завдяки безшумності та відсутності вібрацій в густонаселених містах монорейковий транспорт може проходити через житлові квартали і навіть наскрізь будинки.

Міжміський високошвидкісний наземний транспорт з лінійним електроприводом у сполученні з магнітним підвісом забезпечує можливість безконтактного руху і складає достойну конкуренцію авіаційному, автомобільному та залізничному транспорту, перш за все з точки зору безпеки, екологічності, безшумності, можливості доставки пасажирів та вантажів безпосередньо в пункти призначення, без пересадок на інші види транспорту.

Значна кількість розвинених країн продовжують інвестувати величезні кошти в проекти зі створення високошвидкісного наземного транспорту. Не так давно в Японії було відновлено швидкісні випробування поїзда на магнітній подушці Maglev L0, який увійде в експлуатацію до 2027 року.

Японський уряд також сподівається зацікавити власними потягами на магнітній подушці США. Нещодавно представники компанії The Northeast Maglev, які планують з’єднати за допомогою залізничної лінії на магнітному підвісі Вашингтон і Нью-Йорк.

Не виключено, що в найближчому майбутньому машини і поїзди на магнітній подушці стануть настільки доступним і повсякденним явищем, що навіть «літаючі автомобілі» виявляться економічно вигідними. Так що чекаємо новин з лабораторій. 

ПРОБЛЕМИ

Не так давно популярні журнали називали потяги на магнітній подушці революційним транспортом, а про запуск нових проектів подібних систем із завидною регулярністю повідомляли як приватні компанії, так і органи влади з різних країн світу. Заради об’єктивності слід відмітити, що багато з цих грандіозних проектів не завершені, а деякі працюючі лінії на магнітному підвісі пізніше були законсервовані.

Головною причиною уповільнення впровадження потягів на магнітній підвісці є їх висока вартість. Вони вимагають спеціально побудованої інфраструктури, яка, як правило, і є найбільш витратною статтею в бюджеті проекту. Наприклад, шанхайський Maglev обійшовся Китаю в $ 1,3 млрд або $ 43,6 млн за 1 км двостороннього полотна (включаючи витрати на створення поїздів і будівництво станцій). Конкурувати з авіакомпаніями поїзда на магнітній подушці можуть лише на довших маршрутах. Але знову ж таки, в світі є немало місць з великим пасажиропотоком, необхідним для того щоб транспорта лінія на магнітному підвісі окупилася.

Similar posts
  • День відкритих дверей Факультет електроенерготехніки та автоматки запрошує всіх охочих 5 січня відвідати День відкритих дверей онлайн! День відкритих дверей – це твоя можливість визначитись з майбутнім фахом. Якщо ти саме зараз обираєш спеціальність і до того ж ти Цікавишся енергетичними явищами? Прагнеш створювати електростанції майбутнього та системи «розумний дім» з автономним електроживленням? Замислюєшся над ІТ в системах [...]
  • Фінал зимової серії ігор Що? Де? Коли... Фінал зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Фінал зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться 30.12.2021 о 20.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. У фіналі буде грати краща команда року «АМІМ» на чолі з Холошею Антоном. [...]
  • Четверта гра зимової осінньої серії і... Четверта гра зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Четверта гра зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться вже завтра, 23.12.2021  о 19.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. Запрошуємо всі команди, членів, викладачів, випускників та гостів нашого [...]
  • Третя гра зимової осінньої серії ігор... Третя гра зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Третя гра зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться вже завтра, 16.12.2021  о 19.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. Запрошуємо всі команди, членів, викладачів, випускників та гостів нашого [...]
  • Друга гра зимової осінньої серії ігор... Друга гра зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року Друга гра зимової серії ігор «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться вже завтра, 09.12.2021 о 19.00 за традиційним посиланням в Google Meet meet.google.com/otp-rgcm-dtt, також буде підтримуватися трансляція ігри на ютуб-каналі кафедри. Запрошуємо всі команди, членів, викладачів, випускників та гостів нашого [...]

Статистика



По результатам 2 семестра

2020/2021 учебного года

и вступительной кампании-2021


Всего студентов: 178,
из них на бюджете: 175.

Объявления



Образовательный процесс до конца 1 семестра

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, были внесены изменения в Приказ по университету №НУ/222/2021 от 22.10.2021 "Про организационные меры предотвращения распространения коронавируса COVID-19", а именно:

  • все формы обучения с 25.10.2021 до 31.12.2021 в КПИ им. Игоря Сикорского перевести в дистанционный режим (для соискателей высшего образования, а также слушателей курсов повышения квалификации, подготовительного отдела и довузовской подготовки);
  • термин внедрения дистанционного режима обучения, предусмотренного этим приказам, может пересматриваться и изменяться раз в месяц за 10 дней до вступления в силу таких изменений.


  • Последние объявления




    Партнёры

    Центр международного образования