ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Концепція паливних елементів ZeroE від Airbus

Компанія Airbus представила нову конфігурацію в рамках своєї програми ZEROe, яка може дозволити пасажирським літакам літати далі, ніж будь-коли раніше, з нульовими викидами. Так звана «конфігурація гондоли» складається з шести знімних пропелерних силових установок на паливних елементах, встановлених під крилами.

У вересні Airbus повідомила подробиці досліджень нових літаків з водневим двигуном. Виробник літаків представив три концепції першого в світі комерційного літака з нульовим рівнем викидів, який може бути введений в експлуатацію до 2035 року. Всі ці концепції під кодовою назвою ZEROe засновані на водні в якості основного джерела енергії, але кожен використовує свій підхід.

Тепер Airbus представляє оновлену інформацію про свою майбутню програму, демонструючи нову конфігурацію «гондоли» і заявляючи, що в даний час проводить дослідження, щоб оцінити, наскільки комерційно доцільним буде такий підхід для великих комерційних літаків, повідомляє electrive.com.

«Конфігурація« гондоли» – це, по суті, розподілена силова установка на паливних елементах, яка передає тягу до літака через шість двигунів, розташованих уздовж крила, – каже Матьє Томас, головний архітектор літака програми ZEROe. «У водневих паливних елементів дуже різні конструктивні особливості, тому ми знали, що повинні розробити унікальний підхід».

Кожна капсула по суті являє собою автономну силову установку, оснащену восьмілопастним гвинтом, електродвигунами, паливним елементом, силовою електронікою, баком для рідкого водню, системою охолодження і набором допоміжних пристроїв. «Водень і повітря надходять в паливні елементи для вироблення електричної енергії. Силовий перетворювач перетворює струм для керування електричними двигунами, на валу яких під’єднано пропелер», – йдеться в повідомленні Airbus.

Модулі, в свою чергу, можна видалити, що розробник називає «вражаючою особливістю». За його словами, їх можна розібрати і зібрати в рекордно короткі терміни. За його словами, це забезпечує практичне і швидке рішення для обслуговування та, можливо, заправки воднем в аеропортах.

 

Airbus заявляє, що подала заявку на патент на конфігурацію «гондоли», але в той же час застерігає від очікувань занадто вражаючих результатів: «Ще належить виконати велику роботу, щоб визначити, чи може ця конфігурація бути відповідним рішенням. На даний момент це залишається одним з багатьох цікавих технологічних варіантів, які розглядають інженери Airbus». Airbus планує прийняти рішення про те, який концепт буде виведений на ринок в 2025 році.

Similar posts
  • Запрошуємо на День відкритих дверей К... Запрошуємо на День відкритих дверей КПІАбітFest 12 квітня 2025! 🌿 КПІАбітFest – це ваша можливість відчути атмосферу студентського життя, познайомитися з факультетами та інститутами, поставити запитання викладачам і студентам, а також дізнатися все про вступ-2025 на презентації «Вступ до КПІ 2025. Що потрібно знати вступнику?». На вас чекають інтерактивні локації, корисна інформація та захопливі екскурсії [...]
  • Підготовчі курси до Єдиного вступного... Підготовчі курси до Єдиного вступного іспиту в магістратуру від КПІ! На слухачів наших підготовчих курсів з 🇬🇧АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ очікує: ▫️ досвідчені викладачі університету; ▫️ індивідуальний підхід, персональні консультації та рекомендації; ▫️ чітка структура підготовки; ▫️ практичний тренінг в форматі реального часу 🗓 Початок занять 01 травня 2025 року Вартість курсу 5776 грн. 32 академічні години [...]
  • Міжнародно-акредитована ОП на кафедрі... Міжнародно-акредитована ОП на кафедрі АЕМС ЕП 📌 Акредитована Румунським агентством із забезпечення якості вищої освіти (The Romanian Agency for Quality Assurance In Higher Education, ARACIS) освітня програма першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність» зі спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» нашої кафедри отримала міжнародний сертифікат з визнання інженерної підготовки у вигляді [...]
  • XVIII МНТК для школярів, студентів ко... XVIII МНТК для школярів, студентів коледжів та вихованців МАН Факультет електроенерготехніки та автоматики запрошує школярів, студентів коледжів та вихованців МАН взяти участь у XVIII Міжнародній науково-технічній конференції «Сучасні проблеми електроенерготехніки та автоматики» у 2024-2025 навчальному році Мета конференції – підтримка допитливих та обдарованих школярів, студентів коледжів та вихованців Малої академії наук для створення умов їх [...]
  • Інженерний тиждень у КПІ ім. Ігоря Сі... Відкрий світ енергетики та автоматики разом із ФЕА! Тема зустрічі: Режими роботи енергосистеми в контексті стабілізаційних відключень Дата: 8 січня 2025 року Починаємо з 10:00 Місце: 20 корпус КПІ ім. Ігоря Сікорського Що буде цікаве саме тобі? Experimentarium – відчуй себе інженером на практиці: Чи можна побачити електроенергію? Дізнаєшся на власні очі! Що відбувається з [...]

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти

хиты
474

хосты
0

всего
0