ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Концепція паливних елементів ZeroE від Airbus

Компанія Airbus представила нову конфігурацію в рамках своєї програми ZEROe, яка може дозволити пасажирським літакам літати далі, ніж будь-коли раніше, з нульовими викидами. Так звана «конфігурація гондоли» складається з шести знімних пропелерних силових установок на паливних елементах, встановлених під крилами.

У вересні Airbus повідомила подробиці досліджень нових літаків з водневим двигуном. Виробник літаків представив три концепції першого в світі комерційного літака з нульовим рівнем викидів, який може бути введений в експлуатацію до 2035 року. Всі ці концепції під кодовою назвою ZEROe засновані на водні в якості основного джерела енергії, але кожен використовує свій підхід.

Тепер Airbus представляє оновлену інформацію про свою майбутню програму, демонструючи нову конфігурацію «гондоли» і заявляючи, що в даний час проводить дослідження, щоб оцінити, наскільки комерційно доцільним буде такий підхід для великих комерційних літаків, повідомляє electrive.com.

«Конфігурація« гондоли» – це, по суті, розподілена силова установка на паливних елементах, яка передає тягу до літака через шість двигунів, розташованих уздовж крила, – каже Матьє Томас, головний архітектор літака програми ZEROe. «У водневих паливних елементів дуже різні конструктивні особливості, тому ми знали, що повинні розробити унікальний підхід».

Кожна капсула по суті являє собою автономну силову установку, оснащену восьмілопастним гвинтом, електродвигунами, паливним елементом, силовою електронікою, баком для рідкого водню, системою охолодження і набором допоміжних пристроїв. «Водень і повітря надходять в паливні елементи для вироблення електричної енергії. Силовий перетворювач перетворює струм для керування електричними двигунами, на валу яких під’єднано пропелер», – йдеться в повідомленні Airbus.

Модулі, в свою чергу, можна видалити, що розробник називає «вражаючою особливістю». За його словами, їх можна розібрати і зібрати в рекордно короткі терміни. За його словами, це забезпечує практичне і швидке рішення для обслуговування та, можливо, заправки воднем в аеропортах.

 

Airbus заявляє, що подала заявку на патент на конфігурацію «гондоли», але в той же час застерігає від очікувань занадто вражаючих результатів: «Ще належить виконати велику роботу, щоб визначити, чи може ця конфігурація бути відповідним рішенням. На даний момент це залишається одним з багатьох цікавих технологічних варіантів, які розглядають інженери Airbus». Airbus планує прийняти рішення про те, який концепт буде виведений на ринок в 2025 році.

Similar posts
  • XVIII МНТК для школярів, студентів ко... XVIII МНТК для школярів, студентів коледжів та вихованців МАН Факультет електроенерготехніки та автоматики запрошує школярів, студентів коледжів та вихованців МАН взяти участь у XVIII Міжнародній науково-технічній конференції «Сучасні проблеми електроенерготехніки та автоматики» у 2024-2025 навчальному році Мета конференції – підтримка допитливих та обдарованих школярів, студентів коледжів та вихованців Малої академії наук для створення умов їх [...]
  • Інженерний тиждень у КПІ ім. Ігоря Сі... Відкрий світ енергетики та автоматики разом із ФЕА! Тема зустрічі: Режими роботи енергосистеми в контексті стабілізаційних відключень Дата: 8 січня 2025 року Починаємо з 10:00 Місце: 20 корпус КПІ ім. Ігоря Сікорського Що буде цікаве саме тобі? Experimentarium – відчуй себе інженером на практиці: Чи можна побачити електроенергію? Дізнаєшся на власні очі! Що відбувається з [...]
  • Нагорода нашому викладачеві Нагорода нашому викладачеві Доцент нашої кафедри Пушкар Микола Васильович – заступник декана ФЕА з навчально-виховної роботи нагороджений Подякою Міністерства освіти і науки України за ініціативу та наполегливість, високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків та вагомий особистий внесок у розвиток сфери освіти і науки України. Нагороду Миколі Васильовичу було вручено ректором КПІ ім. Ігоря Сікорського Мельниченком [...]
  • Завершився цикл семінарів від Siemens Завершився цикл семінарів від Siemens В рамках співпраці кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу з компанією SIEMENS FT завершився черговий цикл з восьми семінарів на тему «Розробка сучасних промислових модулів і програмованих логічних контролерів». До прослуховування семінарів залучилися 26 здобувачів всіх трьох рівнів вищої освіти, від першого (бакалаврського) до третього (освітньо-наукового). Наразі цих всіх здобувачів [...]
  • Передові виробництва співпрацюють з К... Передові виробництва співпрацюють з КПІ Поглиблення співпраці між академічною спільнотою та виробничим сектором, поєднання освіти та індустрії для підготовки нової генерації інженерів сприяє їх майбутньому працевлаштуванню на сучасних виробництвах з можливістю подальшого навчання та розвитку, з гідною платнею й широкими кар’єрними перспективами. У рамках стратегічного партнерства між Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені [...]

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти