ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Наука

Перспективи і переваги потягу на магнітній подушці

СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ На даний час монорейковий транспорт утвердився в декількох нішах – як розважальний (у парках, зоопарках, зонах ...
Тег «Далее»

Практична реалізація потягів на магнітній подушці

Поїзд на магнітній подушці Linimo, експлуатація якого почалася в березні 2005 року, був розроблений компанією Chubu HSST і досі використовується ...
Тег «Далее»

IEEE webinar – Online Loss Minimization for EM

Online Loss Minimization for Electrical Machines Wednesday 21 April 2021 at 2:00 PM CET (15:00 Kiev time) Presenter: Christoph Hackl ...
Тег «Далее»

Принцип роботи потяга на магнітній подушці

ПОТЯГИ НА МАГНІТНІЙ ПОДУШЦІ – ТРАНСПОРТ МАЙБУТНЬОГО Потяги на магнітній подушці, Maglev (від слів «magnetic levitation») – найшвидший вид наземного ...
Тег «Далее»

Електромобілі Volkswagen з реверсивною зарядкою

Електромобілі Volkswagen Отримають Можливість Постачати Енергією Будинки За підсумками вчорашнього заходу Volkswagen стало відомо, що з 2023 року налагоджено випуск ...
Тег «Далее»

Racing to accelerate research into solar powered cars

Research into solar powered cars is to be accelerated through a collaboration between researchers of world universities in Electric Vehicle ...
Тег «Далее»

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти