Іноваційні розробки кафедри АЕМС-ЕП НТУУ “КПІ”
Іноваційні розробки кафедри.
Асинхронний тяговий електропривод пасажирського трамваю
Короткі технічні характеристики вагону
- Максимальне прискорення вагону 1,3…1,5 м/с2.
- Максимальне сповільнення вагону 1,8…2 м/с2.
- Максимальна швидкість 75 км/г.
- Мінімальна швидкість 1 км/г.
- Напруга контактної мережі від 400 до 720 В.
- Максимальний уклін 90 промілей.
Трамвай оснащено тяговими візками, на яких встановлено по два АД потужністю 50 кВт. Обидва двигуни кожного візка підключені паралельно до виходу інвертора напруги. Інформація про швидкість двигунів вимірюється за допомогою двох датчиків швидкості з розподільчою здатністю 192 імп/об.
Функціональна схема тягового електропривода одного візка. На схемі позначені: ДС1 – датчик струму контактної мережі, ДС2 – ДС4 – датчик вихідного струму інвертора, ДН1 – датчик напруги контактної мережі, ДН2 – датчик напруги ланки постійного струму, ДШ1 и ДШ2 – датчики кутової швидкості двигунів. Зовнішній вигляд трамвайних вагонів, на яких встановлено розроблений електропривод.
Алгоритми керування моментом приводних АД програмно реалізовані на уніфікованому цифровому контролері.
Максимальна швидкість вагону складає 75 км/г, що відповідає кутовій швидкості обертання ротору приводного АД, яка дорівнює 418 рад/с (266% від номінального значення).
Детальніше – https://epa.kpi.ua/science/developments/unifikovanij-kontroler-na-osnovi-tsifrovogo-signalnogo-protsesora-tms320lf2406a/
Випуск програми “Сьогодні” о 12:00 від 11.12.2014 на телеканалі ТВІ.