ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля на кафедрі

Студенти кафедри закінчили створення малогабаритної моделі електромобіля. В  рамках виконання магістерського проекту на матеріальній базі кафедри студенти зібрали і випробували повноцінний малогабаритний електромобіль. Метою його виготовлення було вирішення проблем, пов’язаних з експериментальним дослідженням електромеханічних систем електричних транспортних засобів., оскільки стаціонарні експериментальні установки не дають можливість дослідити всі можливі нюанси які виникають під час руху.

Електромобіль має наступні технічні характеристики.

  • Вага конструкції електромобіля складає близько 100 кг, а маса корисного навантаження – 150 кг.
  • Максимальне прискорення рівне 1 м/с^2, а максимальна швидкість 10 м/с (36 км/год).
  • За основу силової установки було використано ДПС з номінальною напругою 60В потужністю 350 Вт на 1000 об/хв.
  • Обертовий момент передається за рахунок ланцюгової передачі з коефіцієнтом пониження в 3,4 рази.
  • Живлення електроприводу здійснюється від акамуляторної батареї з номінальною напругою 48 В, ємність 10 ампер годин.
  • Розрахунковий пробіг від однієї зарядки – до 30 км.
  • Силовий перетворювач напруги було виготовлено на максимальний струм 40А. Контролер було виготовлено на основі цифрового сигнального процесора TMS320LF2406A, який реалізує алгоритм керування швидкістю двигунів.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

На даний час електромобіль повністю функціональний і має всі необхідні органи керування, а саме акселератор газу, педаль механічного гальма і рульове керування. В подальшому розвиток платформи малогабаритного електромобіля буде направлений на оснащення електромобіля перемикачем вибору напрямку руху та електричними гальмами.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

В майбутньому розроблений електромобіль при його доопрацюванні дозволить досліджувати в умовах реального рухомого об’єкту:

  • алгоритми керування приводними двигунами електричних транспортних засобів;
  • алгоритми керування електричним диференціалом;
  • алгоритми уникнення процесів юзу/буксування;
  • електромеханічні системи керування рульовим механізмом;
  • процеси енергообміну між джерелом живлення та електроприводом, в тому числі при рекуперації.
Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

Привідні двигуни

Вступайте до нас, якщо бажаєте реалізовувати власні ідеї в тематиці електромобільності!

Similar posts
  • Збори трудового колективу кафедри Збори трудового колективу кафедри 1 квітня відбулися збори трудового колективу кафедри автоматизації електромеханічних систем та електропривода Національного технічного університету Украіни “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”. На зборах висунуто та обговорено кандидатури до участі у конкурсі на посаду ректора університету. За результатами таємного голосування висунуто для участі у конкурсі на посаду ректора Національного технічного університету [...]
  • Інженерний тиждень “KPISchool&#... Інженерний тиждень “KPISchool” на кафедрі АЕМС ЕП Викладачі кафедри АЕМС-ЕП взяли активну участь у Інженерному тижні “KPISchool”, який традиційно проводиться протягом весняних канікул для учнів 8-11 класів. Заняття відбулося 25 березня 2024 року за темою “Електромобілі, роботи та 3D-принтери: будова і функціонування”. Асистент Ганна Землянухіна ознайомила учнів з конструкцією і принципом роботи демонстраційного робота та [...]
  • Участь у Другому міжнародному воркшоп... Участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» 26 березня 2024 доц. кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу НТУУ “КПІ імені Ігоря Сікорського” Волянський Р.С. прийняв участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» (http://www.ans.nau.edu.ua/acasd/), який було організованому на базі Факультету аеронавігації, електроніки та телекомунікацій НАУ. Доповідь “MODIFIED CHUA’S [...]
  • Перелік освітніх компонентів, підгото... Перелік освітніх компонентів, підготовка за якими у другому семестрі 2023-2024 н.р. буде здійснюватися в очному режимі Шановні здобувачі та колеги, у вкладеному файлі знаходиться інформація щодо освітніх компонентів, за якими кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу у другому семестрі 2023-2024 н.р. планує здійснювати практичну підготовку з окремих видів занять в очному [...]
  • Участь у The 3rd International Works... Участь у Міжнародному ІТ-семінарі “The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)” Викладачі кафедри взяли участь у Міжнародному ІТ-семінарі «The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)», що відбувся 22-24 листопада в м. Тернопіль. Представлена доповідь «Neural network based estimator of the electrode deviation in robotic welding [...]

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Оголошення



Освітній процес у 2 семестрі 2022/23 н.р. згідно рекомендацій МОН розпочнеться з 6 лютого 2023 року в ДИСТАНЦІЙНОМУ режимі.


Останні оголошення

Партнери

Центр міжнародної освіти