Наділеного штучним інтелектом віртуального голосового помічника Alexa фахівці компанії Amazon хочуть навчити передбачати бажання користувачів та пропонувати варіанти їх здійснення. При цьому людині свої наміри озвучувати буде не обов’язково, як сказано у блозі компанії.
Наприклад, якщо користувач буде задавати машині запитання «Скільки часу потрібно щоб приготувати міцний чай?», то прихованою метою може бути запуск таймера для заварювання чашки чаю. З новою властивістю Alexa зможе відповісти на це запитання: «П’ять хвилин», а потім продовжити, запитуючи: «Хочете, щоб було встановлено таймер на п’ять хвилин?»
У такий спосіб буде поліпшена взаємодія користувача з віртуальним помічником. Головна мета – зробити спілкування настільки природним, щоб це було схоже на діалог з людиною. “Тепер ми робимо ще один крок до природної взаємодії з можливістю, яка дає змогу Alexa визначати приховані наміри людини – наміри, які користувач вкладає в свій запит, але не промовляє їх безпосередньо”, – кажуть фахівці компанії.
Як це можливо? Фахівці визнають, що досягти такого рівня розвитку віртуального помічника не просто і це вимагає впровадження нових алгоритмів. Alexa необхідно проаналізувати низку функцій в запитах користувачів і порівняти їх. Штучний інтелект також буде вивчати поведінку користувачів та запам’ятовувати її. Для підготовки штучної нейронної мережі використовується модель глибокого машинного навчання. Алгоритм оцінює наміри користувача, починаючи від тексту діалогу людини з машиною і закінчуючи попереднім досвідом спілкування користувача з Alexa.
Докладніше за посиланням https://www.amazon.science/blog/alexa-gets-better-at-predicting-customers-goals