Розвиток партнерства з THM Німеччина кафедра АЕМС-ЕП
Розвиток партнерства з THM Німеччина кафедра АЕМС-ЕП. Факультет електроенерготехніки та автоматика (ФЕА) КПІ ім. Ігоря Сікорського вже декілька років співпрацює з Техічним університетом прикладних наук (Technische Hochschule Mittelhessen – THM) у Німеччині. В рамках проекту “Партнерській відносини з країнами, що розвиваються”, який фінансується всесвітньою організацією DAAD, в жовтні 2017 року відбувся візит до Німеччини робочої групи фахівців кафедри автоматизації елктромеханчних систем та електроприводу (АЕМС-ЕП) і кафедри автоматизації енергосистем з факультету електромеханіки та автоматики (ФЕА).
Під час перебування в ТНМ делегацією кафедри АЕМС-ЕП, що включала д.т.н., проф. С. М. Пересаду та к.т.н., доц. С. М. Ковбасу, вирішувались питання співпраці, серед виконання спільних досліджень та проектів.
Особлива увага приділялась розвитку програми подвійного диплому магістрів ФЕА і департаменту інформаційних технологій, електротехніки і механіки (Information Technology, Electronics, Mechatronic – IEM), яка розпочинається восени 2018 року. В ході роботи над програмою було узгоджено навчальні плани, обговорено напрями досліджень та визначено терміни перебування студентів в Університеті прикладних наук у Німеччині.
Під час поїздки С. М. Пересада і С. М. Ковбаса прийняли участь у щорічному семінарі-воркшопі, присвяченому обговоренню актуальних розробок та досліджень у галузі енергетики, електромеханіки та електроприводу. В рамках семінару, як представник делегації, доцент кафедри АЕМС-ЕП, к.т.н. Сергій Ковбаса виступив з доповіддю. Серед учасників семінару, окрім делегації з КПІ та вчених з Університету прикладних наук, також прийняли участь професори з інших університетів Європи.
Результатами перебування делегації у Німеччині, окрім корисного досвіду, став розвиток міжнародного іміджу кафедри та факультету загалом. Крім того, були підписані договори про співпрацю між університетами, вирішено низку питань щодо студентської мобільності та створення умов для проведення актуальних досліджень, у тому числі із залученням викладачів кафедри.