ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З РІЗНИМИ РЕГУЛЯТОРАМИ ПОТОКУ ЩОДО РЕАКЦІЇ НА НАКИДИ МОМЕНТА НАВАНТАЖЕННЯ Приймак Б.І., к.т.н., доц., Марчук В.М., Кучеренко В.В., магістранти

Класичні векторно-керовані асинхронні електроприводи (АЕП)
мають дві автономні системи автоматичного регулювання (САР) – САР
швидкості (положення) та САР потоку асинхронного двигуна (АД) [1]. В
економічних АЕП до САР потоку висуваються підвищені вимоги щодо
швидкодії. Це пояснюється тим, що при накиді істотного навантаження для
зменшення динамічної помилки швидкості момент двигуна має зростати
якомога швидше, а значить магнітний потік повинен швидко відновлюватися до
номінального рівня. При цьому на зростання потоку та момента впливає
обмеження струму статора АД. Тому актуально дослідити альтернативний до
традиційного пропорційно-інтегрального (ПІ) регулятора, яким може бути
комбінований модальний (КМ) регулятор [2].

ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З РІЗНИМИ РЕГУЛЯТОРАМИ ПОТОКУ ЩОДО РЕАКЦІЇ НА НАКИДИ МОМЕНТА НАВАНТАЖЕННЯ Приймак Б.І., к.т.н., доц., Марчук В.М., Кучеренко В.В., магістранти(pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Вітаємо абітурієнтів із закінченням вступної компанії! За результатами конкурсних відборів на кафедру поступили на навчання за кошти держбюджету 30 студентів на основі диплому про середню освіту, 20 студентів-прискоренників, а також 27 магістрів професіональної програми підготовки (+ 3 контрактника та 1 іноземець), 3 магістри наукової програми підготовки.

Партнери