ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З РІЗНИМИ РЕГУЛЯТОРАМИ ПОТОКУ ЩОДО РЕАКЦІЇ НА НАКИДИ МОМЕНТА НАВАНТАЖЕННЯ
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ З РІЗНИМИ РЕГУЛЯТОРАМИ ПОТОКУ ЩОДО РЕАКЦІЇ НА НАКИДИ МОМЕНТА НАВАНТАЖЕННЯ Приймак Б.І., к.т.н., доц., Марчук В.М., Кучеренко В.В., магістранти
Класичні векторно-керовані асинхронні електроприводи (АЕП) мають дві автономні системи автоматичного регулювання (САР) – САР швидкості (положення) та САР потоку асинхронного двигуна (АД). В економічних АЕП до САР потоку висуваються підвищені вимоги щодо швидкодії. Це пояснюється тим, що при накиді істотного навантаження для зменшення динамічної помилки швидкості момент двигуна має зростати якомога швидше, а значить магнітний потік повинен швидко відновлюватися до номінального рівня. При цьому на зростання потоку та момента впливає обмеження струму статора АД. Тому актуально дослідити альтернативний до традиційного пропорційно-інтегрального (ПІ) регулятора, яким може бути комбінований модальний (КМ) регулятор.