СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ З ВЛАСТИВОСТЯМИ СЛАБКОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДО ЗМІНИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ОПОРУ СТАТОРА
СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ З ВЛАСТИВОСТЯМИ СЛАБКОЇ ЧУТЛИВОСТІ ДО ЗМІНИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ОПОРУ СТАТОРА Островерхов М.Я., к.т.н., доц., Левицький Д.М., магістрант
Сучасний період розвитку електромеханічних систем характеризується постановкою і вирішенням технологічних задач, що враховують неточність знань про об’єкти керування і зовнішні збурення, що діють на них. Задачі синтезу регулятора і оцінки стану з врахуванням невизначеності в моделі об’єкта і характеристиках вхідних збурень є одними з основних в сучасній теорії керування. Їх важливість обумовлена в першу чергу тим, що майже в кожній технологічній задачі присутня невизначеність в моделі об’єкта (математична модель об’єкта, що отримана на основі теорії чи в результаті ідентифікації, відрізняється від реальної технічної системи) і в класах вхідних збурень. В результаті параметричних збурень умови оптимізації порушуються, що призводить до погіршення динамічних показників системи. В синхронному електроприводі може змінюватися значення електричного опору обмотки статора внаслідок нагрівання двигуна.