ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

СИНТЕЗ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПОСАДКИ ЛІТАКА В СЕРЕДОВИЩІ MATLAB Шматок С.О. проф, д.т.н.; Кононський О.В., магистрант; Ульянченко С.В., магистрант

СИНТЕЗ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПОСАДКИ ЛІТАКА В СЕРЕДОВИЩІ MATLAB

СИНТЕЗ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПОСАДКИ ЛІТАКА В СЕРЕДОВИЩІ MATLAB Шматок С.О. проф, д.т.н.; Кононський О.В., магистрант; Ульянченко С.В., магистрант

Як відомо, процес посадки літака на взльотну полосу складається з декількох фаз: спочатку літак за допомогою директорного радіообладнання, яке визначає необхідний курс, приводиться до аеропорту. Друга фаза починається за декілька кілометрів від аеропорту, коли літак досягає зони, в якій він входить в контакт з променем наземної глісадної станції. На висоті порядку 30 метрів розпочинається фаза вирівнювання. На цій останній фазі пілотування по радіопроменю наземної посадочної системи по причині присутності електромагнітних завад стає малоефективним. Паріння під кутом -3 градуси відносно горизонту також не відповідає вимогам безпечності польоту та забезпеченню комфорту. У зв’язку з цим на заключній стадії посадки пілот примушений управляти літаком, базуючись на своїх візуальних спостереженнях полоси посадки, що також може бути небезпечним.

СИНТЕЗ АВТОМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПОСАДКИ ЛІТАКА В СЕРЕДОВИЩІ MATLAB Шматок С.О. проф, д.т.н.; Кононський О.В., магистрант; Ульянченко С.В., магистрант (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти