СИСТЕМА СТАБІЛІЗАЦІЇ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ З ЛІНЕАРІЗАЦІЄЮ ЗВОРОТНІМ ЗВ’ЯЗКОМ
СИСТЕМА СТАБІЛІЗАЦІЇ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ З ЛІНЕАРІЗАЦІЄЮ ЗВОРОТНІМ ЗВ’ЯЗКОМ Колесніченко С.П., ст. викладач; Бідак Х.І., студентка
Удосконалення електроприводу з метою підвищення його економічності є нагальною потребою часу. При роботі двигуна постійного струму (ДПС) з незалежним збудженням при змінному графіку нагрузки резервом підвищення економії є зменшення потоку збудження в періоди зменшення навантаження. Суттєвою проблемою при побудові систем стабілізації швидкості при зміні потоку збудження є нелінійність коефіцієнту передачі в контурі регулювання швидкості, обумовлена добутком струму якоря на потік збудження. Традиційна лінеаризація в околі робочої точки призводить до відчутного зменшення якості системи при зміщенні робочої точки внаслідок зміни магнітного потоку збудження. В роботі виконано синтез системи стабілізації швидкості ДПС з використанням методу лінеаризації зворотнім зв’язком (ЛЗЗ).