ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВАРІАЦІЇ АКТИВНОГО ОПОРУ РОТОРА НА РОБОТУ ДВОХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ПРИ ПАРАЛЕЛЬНОМУ ЖИВЛЕННІ ВІД ОДНОГО ІНВЕРТОРА

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВАРІАЦІЇ АКТИВНОГО ОПОРУ РОТОРА НА РОБОТУ ДВОХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ПРИ ПАРАЛЕЛЬНОМУ ЖИВЛЕННІ ВІД ОДНОГО ІНВЕРТОРА

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВАРІАЦІЇ АКТИВНОГО ОПОРУ РОТОРА НА РОБОТУ ДВОХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ПРИ ПАРАЛЕЛЬНОМУ ЖИВЛЕННІ ВІД ОДНОГО ІНВЕРТОРА
Дубровець Б.А., Березюк Є.Ю., Крикун Р.А., магістрант, Бовкунович В.С., к.т.н., ст. викл.

Останні роки в рейковому електротранспорті (РЕ) широкого розповсюдження почала набувати схема паралельного живлення двох тягових асинхронних двигунів (ТАД) від одного інвертора [1]. Це можна пояснити такими перевагами: менші масогабаритні показникі, зниження вартості механізму за рахунок встановлення одного потужнішого інвертора замість двох. Яскравим прикладом застосування даної конструкції є візок вагону РЕ, в якому дві колісні пари приводяться до руху через редуктор окремим ТАД. В той же час застосування типового трифазного мостового інвертора при керуванні двома ТАД має ряд складностей. З недоліків слід виділити буксування колісних пар візка, спричинених нерівностями моментів, що формуються двигунами за рахунок параметричних збурень, таких як варіації активного опору ротора асинхронного двигуна.

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВАРІАЦІЇ АКТИВНОГО ОПОРУ РОТОРА НА РОБОТУ ДВОХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ ПРИ ПАРАЛЕЛЬНОМУ ЖИВЛЕННІ ВІД ОДНОГО ІНВЕРТОРА Дубровець Б.А., Березюк Є.Ю., Крикун Р.А., магістрант, Бовкунович В.С., к.т.н., ст. викл. (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти