ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ
Долганов О.О., Лозада Ф., магістранти, Приймак Б.І., к.т.н., доц.

Тема підвищення енергетичної ефективності тягових асинхронних приводів електричних транспортних засобів є актуальною та важливою. У трамваях, тролейбусах та електровозах це дозволить досягти істотного зменшення споживання електроенергії. А в автономному електротранспорті, зокрема в електромобілях, застосування асинхронних двигунів (АД) з економічним керуванням крім енергозбереження також сприятиме збільшенню пробігу без перезаряджання батареї та зменшенню ємності батареї.

На сьогодні відомо чимало робіт, де автори пропонують варіанти алгоритмів керування АД зі зменшенням втрат потужності. Проте тема енергетичних властивостей АД при керуванні з мінімізацією сумарних втрат потужності на швидкостях як нижчих, так і вищих за номінальну ще не достатньо висвітлена у літературі. Саме цій темі присвячена дана стаття.

ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ПРИВОДА ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З КЕРУВАННЯМ ЗА КРИТЕРІЄМ МІНІМУМУ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ Долганов О.О., Лозада Ф., магістранти, Приймак Б.І., к.т.н., доц. (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти