ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля на кафедрі

Студенти кафедри закінчили створення малогабаритної моделі електромобіля. В  рамках виконання магістерського проекту на матеріальній базі кафедри студенти зібрали і випробували повноцінний малогабаритний електромобіль. Метою його виготовлення було вирішення проблем, пов’язаних з експериментальним дослідженням електромеханічних систем електричних транспортних засобів., оскільки стаціонарні експериментальні установки не дають можливість дослідити всі можливі нюанси які виникають під час руху.

Електромобіль має наступні технічні характеристики.

  • Вага конструкції електромобіля складає близько 100 кг, а маса корисного навантаження – 150 кг.
  • Максимальне прискорення рівне 1 м/с^2, а максимальна швидкість 10 м/с (36 км/год).
  • За основу силової установки було використано ДПС з номінальною напругою 60В потужністю 350 Вт на 1000 об/хв.
  • Обертовий момент передається за рахунок ланцюгової передачі з коефіцієнтом пониження в 3,4 рази.
  • Живлення електроприводу здійснюється від акамуляторної батареї з номінальною напругою 48 В, ємність 10 ампер годин.
  • Розрахунковий пробіг від однієї зарядки – до 30 км.
  • Силовий перетворювач напруги було виготовлено на максимальний струм 40А. Контролер було виготовлено на основі цифрового сигнального процесора TMS320LF2406A, який реалізує алгоритм керування швидкістю двигунів.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

На даний час електромобіль повністю функціональний і має всі необхідні органи керування, а саме акселератор газу, педаль механічного гальма і рульове керування. В подальшому розвиток платформи малогабаритного електромобіля буде направлений на оснащення електромобіля перемикачем вибору напрямку руху та електричними гальмами.

Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

В майбутньому розроблений електромобіль при його доопрацюванні дозволить досліджувати в умовах реального рухомого об’єкту:

  • алгоритми керування приводними двигунами електричних транспортних засобів;
  • алгоритми керування електричним диференціалом;
  • алгоритми уникнення процесів юзу/буксування;
  • електромеханічні системи керування рульовим механізмом;
  • процеси енергообміну між джерелом живлення та електроприводом, в тому числі при рекуперації.
Розвиток платформи малогабаритного електромобіля каф. АЕМС-ЕП

Привідні двигуни

Вступайте до нас, якщо бажаєте реалізовувати власні ідеї в тематиці електромобільності!

Similar posts
  • Нагорода нашому викладачеві Нагорода нашому викладачеві Доцент нашої кафедри Пушкар Микола Васильович – заступник декана ФЕА з навчально-виховної роботи нагороджений Подякою Міністерства освіти і науки України за ініціативу та наполегливість, високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків та вагомий особистий внесок у розвиток сфери освіти і науки України. Нагороду Миколі Васильовичу було вручено ректором КПІ ім. Ігоря Сікорського Мельниченком [...]
  • Завершився цикл семінарів від Siemens Завершився цикл семінарів від Siemens В рамках співпраці кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу з компанією SIEMENS FT завершився черговий цикл з восьми семінарів на тему «Розробка сучасних промислових модулів і програмованих логічних контролерів». До прослуховування семінарів залучилися 26 здобувачів всіх трьох рівнів вищої освіти, від першого (бакалаврського) до третього (освітньо-наукового). Наразі цих всіх здобувачів [...]
  • Передові виробництва співпрацюють з К... Передові виробництва співпрацюють з КПІ Поглиблення співпраці між академічною спільнотою та виробничим сектором, поєднання освіти та індустрії для підготовки нової генерації інженерів сприяє їх майбутньому працевлаштуванню на сучасних виробництвах з можливістю подальшого навчання та розвитку, з гідною платнею й широкими кар’єрними перспективами. У рамках стратегічного партнерства між Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені [...]
  • Як броварська компанія перетворює тро... Як броварська компанія перетворює тролейбуси на повербанки. Нещодавно броварська компанія «Політехносервіс» представила тролейбус, на який можна встановити водневу систему. Такий транспорт може працювати автономно, без потреби в контактній мережі, використовуючи водень для вироблення електроенергії. Єдиним викидом транспорту є вода, що робить його екологічно безпечним. Це не єдина технологічна розробка компанії з Київщини, яка займається виготовленням [...]
  • Партнерство науки та виробництва Партнерство науки та виробництва: студенти КПІ ім. Ігоря Сікорського на «Київському заводі ПТО» В рамках стратегічного партнерства між Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (КПІ) та Київським заводом підйомно-транспортного обладнання (КЗПТО), студенти магістратури кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу отримали унікальну можливість ознайомитися з найсучаснішими виробничими процесами на реальному підприємстві. Відвідування [...]

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти