14та конференція СПЕА 2020
Щорічна студентська конференція “Сучасні проблеми електроенерготехніки та автоматики” (СПЕА) у секції “Електромеханічні системи автоматизації та електропривод” відбулася в режимі онлайн 10 грудня 2020 р.
14-та Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених, аспірантів і студентів СПЕА – це традиційний захід для кафедр факультету. Склад нашої кафедри дуже вболіває за те, щоби якнайбільше студентів саме 3-го та 4-го курсів приходило на засідання, адже тут вони побачать над чим в даний час працюють їхні старші товариші та зацікавляться ще більше процесом навчання та наукової праці.
Даний пост розміщений у травні через те, що незабаром статті за результатами конференції стали доступні у відкритому доступі.
Традиційно засідання проходить у “великих аудиторіях” факультету, проте цього навчального року конференція була проведена онлайн.
Було представлено декілька цікавих доповідей. Повний список доповідей представлений за посиланням. Виділимо декілька з них.
1. Автоматизоване проектування системи програмного керування дволанковим маніпулятором
Робота присвячена розробці програмного забезпечення для швидкого моделювання та поглибленого дослідження систем відпрацювання траєкторії руху. Механізм – дволанковий маніпулятор, задача якого в точності відпрацьовувати задану траєкторію руху робочого органу.
Особливістю системи автоматичного програмування (САПР) є можливість врахувати реальну модель ланок маніпулятора, а також моделі двигунів у зчленуваннях маніпулятора.
На основі ранньої версії цього САПР реалізована система керування трьохланковим маніпулятором, яка працює вже декілька років в складі дисципліни “Системи автоматизації”.
2. Feedback linaerizing control algorithms for salient pole synchronous motors considering saturation and cross-coupling
Робота полягає в синтезі алгоритмів керування всіма типами синхронних двигунів (СД): СД з постійними магнітами янополюсні та неявнополюсні, а також синхронні реактивні двигуни з урахуванням суттєвих нелінійностей як насичення магнітної системи та вплив струмів з однієї осі на координати ортогональної осі, і навпаки.
3. Електромеханічна система малогабаритного електромобіля
Студентом розроблено платформу для малогабаритного елеткромобіля. В якості приводних двигунів використовуються двигуни постійного струму з постійними магнітами. Живлення провадиться від літій-іонної акумуляторної батареї 48 В.
Головна мета розробки – розробка та створення реальної моделі електромеханічної системи малогабаритного електромобіля для проведення досліджень електромеханічних систем електричних транспортних засобів.
» Детальніше Відео з захисту студентом роботи, а також декілька ранніх відео про роботу розробленої системи. » Згорнути
Така зустріч студентів та викладачів і співробітників кафедри є заходом, який спрямовано на поліпшення усвідомлення матеріалу студентами, розширення їх кругозору, виявлення найкращих студентів, віднагородження студентів та молодих вчених за добрі науково-практичні досягнення.
Надіємося, що цього року в грудні ми зможемо провести конференцію вживу.
Чекаємо на Вас. Бережіть себе.