Британська компанія D2H створила дешевий та легкий електромобіль
Електрокари “Тук-туки“, також відомі як рикші, скрізь використовуються як міський транспорт у містах, де багато людей. Хоча вони найпоширеніші в Південній та Південно-Східній Азії, вони також використовуються в Африці та на Близькому Сході. Однак спочатку концепція базувалася на Mazda-Go 1931 року, розробленому та побудованому в Японії.
Їх критикують за поганий рівень безпеки, а деякі намагаються запропонувати кращі альтернативи. Британська компанія D2H пропонує простий повністю електричний автомобіль як альтернативу “Тук-тук”, який має безліч особливостей, які роблять його інтегрованим з мережою та інтернетом речей.
По-перше, виробники заявляють, що ціна буде схожа на ціну на тук-тук, але з чотирма колесами замість трьох вона повинна бути значно стабільнішою. Він має фронтально встановлений електричний двигун, який приводить в рух передні колеса, а шасі виготовляється з термопластичного полімеру з натурального волокна на основі джуту, який, за твердженням його виробників, одночасно міцний і легкий.
Детальніше про це з сайту компанії
Великобританська компанія лідує у проектуванні чистого електричного, дешевого альтернативного транспортного транспорту замість tuk-tuk
• D2H застосовує електропривід, щоб розробити доступну заміну Tuk-Tuk без використання викидів.
• Проста, але інноваційна концепція використовує термопластичні матеріали з натуральних волокон, які легко доступні на цільових ринках.
• Універсальний дизайн забезпечує підвищення рівня безпеки та ефективності.
• Одинична вартість, як очікується, буде конкурувати безпосередньо з Тук-Туком.
Букінгем, Великобританія, 21 травня 2020 р. – Британська передова інженерна компанія очолює консорціум з розробки інноваційного, недорогого шасі електромобіля, яке має потенціал для забезпечення екологічно безпечної альтернативи застарілому комунальному автомобілю Тук-Тук, який широко використовується в Індії та Азії.
D2H є провідним партнером у консорціумі, що фінансується за схемою IDP15 від Innovate UK, для науково-дослідницьких досліджень наземних технологій, що прискорюють перехід до автомобілів з нульовими викидами у Великобританії та в усьому світі.
“Багато проектів електричних автомобілів націлені на високопродуктивні концепції шасі”, – каже Метью Хікс, директор з технічних питань D2H. “Хоча це великі інженерні проекти, ми виявили потребу в дуже низькій вартості, комунальному транспортному засобі з нульовим рівнем викидів, який може бути адаптований до різних конфігурацій та пропонує потенціал для набагато більшого використання.
Забезпечивши Coventive Composites і Warwick Manufacturing Group (WMG) в якості партнерів, поряд з фінансовою допомогою Innovate UK, ми провели детальне проектне дослідження, щоб створити нове шасі, яке можна побудувати на місцевому ринку до ринку, для якого воно призначене, включаючи матеріали та процеси виробництва, які прості у використанні, рясні на ринку та враховують екологічні проблеми, одночасно надаючи споживачам доступ до доступного комунального автомобіля з електричним приводом “.
Компанія Coventive Composites розробляла термопластичний полімер з натурального волокна на основі джуту. “Цей матеріал має багато переваг – джут легко доступний на цільових ринках, він легкий і відносно міцний”, – говорить Хікс. «У порівнянні з альтернативами металу, армовані волокнами термопласти зменшують тривалість виробничого циклу та енергетичні потреби, а також дозволяють формувати високі рівні деталей, тому вони, як правило, вимагають меншої обробки». Отримане шасі являє собою переважно скріплений вузол. “WMG допомогла нам у процесі виробничих процесів”, – продовжує Хікс.
Дизайн відповідає класифікації L7E Heavy Quadricycle EU, тому, хоча в даний час процес створення електромобілю звільнений від оцінки випробувань на крах, важливою стороною конструкції завжди було досягнення, щоб новий автомобіль підняв планку безпеки в своєму ціновому секторі. У своїй нинішній формі конструкція використовує власну підвіску, гальма та рульове управління від поточного виробничого шасі, з переднім приводом від передньо встановленого двигуна та акумуляторними батареями, що зберігаються між задніми колесами. Розмірна вага становить 480 кг, не враховуючи батареї. “Поки ми розробляємо силову установку низької напруги, на цьому етапі ми не маємо на увазі конкретного рішення”, – додає Хікс. “Однак ми передбачаємо потужність та охолодження, достатні для 12 годин безперервного використання – це службові транспортні засоби, і вони повинні тривати в експлуатації протягом тривалого періоду”.
D2H планує перейти до етапу прототипу та випробування за допомогою подальших партнерів. “Поки що ми досягли значного прогресу, ми прагнемо продовжити цей проект”, – говорить Хікс. “Розробка автомобіля вимагатиме однодумців, постачальників силових агрегатів та акумуляторів, які можуть забезпечити надійні та дуже дешеві альтернативи бензиновим агрегатам”.
Хікс підсумовує: «Це сучасна, чиста версія легендарного Тук-Тука, яка успішно мобілізувала мільйони людей в Індії, Південно-Східній Азії та Південній Америці. Якщо ми зможемо створити більш легку, безпечну альтернативу з нульовим рівнем викидів, яка конкурує за вартістю та корисністю, тоді ми зробили свою справу “.