ЕНЕРГЕТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА ПРИ КЕРУВАННІ З МІНІМІЗАЦІЄЮ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ Приймак Б.І., ст. викладач, к.т.н, Денисюк С.А., магістрант

ЕНЕРГЕТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА ПРИ КЕРУВАННІ З МІНІМІЗАЦІЄЮ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ

ЕНЕРГЕТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА ПРИ КЕРУВАННІ З МІНІМІЗАЦІЄЮ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ Приймак Б.І., ст. викладач, к.т.н, Денисюк С.А., магістрант

Питання зниження енергетичних витрат в асинхронних електроприводах, які кількісно займають домінуюче місце в промисловості, на сьогоднішній день є важливим та актуальним. Як відомо, при звичайному векторному чи частотному керуванні асинхронним двигуном (АД) магнітний потік двигуна стабілізується на номінальному рівні і лише для отримання вищих від номінальної швидкостей потік зменшується обернено-пропорційно до щвидкості. Проте в разі енергоощадного керування АД його магнітний потік має підтримуватися оптимальним в сенсі певного критерію мінімізації втрат.

Це значно збільшує складність задач побудови досконалих систем енергоощадного векторного керування АД. Звідси ясно, що успіх розв’язання таких задач фахівцями в галузі автоматизації електромеханічних систем та електроприводу значною мірою залежить від глибини вивчення відповідних властивостей об’єкта керування, якими є енергетичні характеристики АД.

ЕНЕРГЕТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ АСИНХРОННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА ПРИ КЕРУВАННІ З МІНІМІЗАЦІЄЮ ВТРАТ ПОТУЖНОСТІ Приймак Б.І., ст. викладач, к.т.н, Денисюк С.А., магістрант (pdf)

Статистика



Навчальний рік 2017/2018

1 семестр / 2 семестр


Всього навчається: 195 / 187,
з них на бюджеті: 185 / 183.
Отримують стипендію: 89 / 92,
з них підвищену: 7 / 12.

Оголошення



Залікова сесія

17.12.18 - 08.01.19

Екзаменаційна сесія

14.01.19 - 27.01.19

Додаткова залікова сесія

21.01.19 - 26.01.19


100 років ФЕА !

В 2018 році нашому факультетові виконалося 100 років. Вітаємо викладачів, випускників та студентів з цією визначною датою.

Партнери