ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ
ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Теряєв В.І., к.т.н., доц.; Хітько М.А., Михайлов М.В. магістранти 6 курсу
В різних галузях промисловості і транспорту існує необхідність безпосереднього здійснення поступального руху виконуючих органів. З цією метою доцільним є застосування лінійних асинхронних двигунів (ЛАД). Їх основними перевагами є висока надійність, простота конструкції та відсутність механічних передаточних пристроїв. Проте ЛАД характеризуються рядом особливостей, які потрібно враховувати при розробці та впровадженні лінійних електроприводів, а саме: збільшеним робочим повітряним зазором та підвищеними, внаслідок цього, потоками розсіювання, насиченням та розімкненістю магнітопроводу, що призводять до виникнення поздовжніх кінцевих ефектів, зниження ККД та коефіцієнта потужності.