ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

УТОЧНЕНА МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ЛІНІЙНОГО АСИНХРОННОГО ДВИГУНА Теряєв В.І., доц.; Островерхов М.О., аспірант

УТОЧНЕНА МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ЛІНІЙНОГО АСИНХРОННОГО ДВИГУНА

УТОЧНЕНА МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ЛІНІЙНОГО АСИНХРОННОГО ДВИГУНА Теряєв В.І., доц.; Островерхов М.О., аспірант

У багатьох галузях промисловості, таких як транспорт, робототехніка, конвеєрні системи та інших виникає необхідність отримання поступального руху виконавчих механізмів. Перспективним напрямком для цього є застосування електропривода на основі лінійних асинхронних двигунів, які мають просту конструкцію, високу надійність, не потребують додаткових кінематичних ланок.

Лінійний асинхронний двигун (ЛАД) є електричною машиною змінного струму, принцип дії якої ґрунтується на використанні енергії бігучого магнітного поля. ЛАД можна представити як розрізану по твірній і розгорнуту у площину звичайну асинхронну машину обертального руху. Розгорнутий в площину статор є первинним елементом, а розгорнутий ротор – вторинним елементом (ВЕ) двигуна. Сталевий сердечник статора виконується шихтованим, а в його пази вкладається трифазна обмотка. Вторинний елемент може мати короткозамкнену обмотку (як це показано на рисунку) або виконуватись у вигляді суцільної струмопровідної пластини, закріпленої на зворотному магнітопроводі.

Рухомими можуть бути як статор, так і ротор.

УТОЧНЕНА МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ЛІНІЙНОГО АСИНХРОННОГО ДВИГУНА Теряєв В.І., доц.; Островерхов М.О., аспірант (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти