ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

СИСТЕМА ПІДПОРЯДКОВАНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКІСТЮ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНКЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ Островерхов М.Я., доц.; Ворощенко В.Ю., Манько В.В., бакалаври

СИСТЕМА ПІДПОРЯДКОВАНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКІСТЮ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНКЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ

СИСТЕМА ПІДПОРЯДКОВАНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКІСТЮ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНКЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ Островерхов М.Я., доц.; Ворощенко В.Ю., Манько В.В., бакалаври

Принцип підпорядкованого регулювання координат набув в електроприводі широкого застосування внаслідок простоти налаштування регуляторів та обмеження максимальних значень координат. Традиційні закони керування координатами електропривода, наприклад, модульний та симетричний оптимум, що синтезовані на основі класичної теорії автоматичного керування, за своєю природою є компенсаційного типу. Вони ґрунтуються на компенсації регулятором параметрів об’єкту керування, зокрема, великих сталих часу. В результаті параметричних збурень умови оптимізації порушуються, що призводить до погіршення динамічних показників системи. В електроприводі може змінюватися сумарний момент інерції внаслідок зміни маси вантажу підйомно-транспортних механізмів чи положення елементів роботів, активний електричний опір двигуна в результаті нагрівання, індуктивність в колах збудження при насиченні, коефіцієнт підсилення силових перетворювачів внаслідок зміни напруги мережі.

СИСТЕМА ПІДПОРЯДКОВАНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКІСТЮ ДВИГУНА ПОСТІЙНОГО СТРУМУ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНКЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ Островерхов М.Я., доц.; Ворощенко В.Ю., Манько В.В., бакалаври (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти