ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Четверта гра літньої серії «Що? Де? Коли?»

Четверта гра літньої серії «Що? Де? Коли?» 2021 року на кафедрі „Автоматизації електромеханічних систем та електроприводу” відбудеться сьогодні 21 травня 2021 року о 18:00 за посиланням meet.google.com/otp-rgcm-dtt. Додатково проводиться проводиться онлайн-трансляція гри на YouTube-каналі кафедри youtube.com/aemsep. Четверта гра літньої серії «Що? Де? Коли?». Запрошуються всі команди, члени, випускники та гості інтелектуального клубу. Команда “ЕРС”, Девіз […]

Motor and Power Control – MatLab EXPO 2021

MATLAB EXPO 2021 was held in May 4–5. Many topics were represented concerning control, electric drives, optimization techniques etc. In this post we gathered presentations about Motor and Power Converters Control. 1. Hardware-in-the-Loop Testing of Control Algorithms for Modular Multi-Level Converters Mohsen Aleenejad, MathWorks 2. Developing Embedded Software for Induction Motor Control Using Model-Based Design […]

Робота кафедри над системами магнітного підвішування

УЧАСТЬ КАФЕДРИ АЕМС-ЕП КПІ ІМ. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО В РОБОТАХ ПО ЛІНІЙНОМУ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ І СИСТЕМАМ МАГНІТНОГО ПІДВІШУВАННЯ Якщо Ви дочитали цей матеріал до кінця, закономірно може виникнути питання: все це дуже цікаво, але яке відношення має до цього кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу КПІ ім. Ігоря Сікорського? Виявляється, саме безпосереднє. Історія Київського політехнічного зберігає чимало фактів […]

Electric vehicles – MatLab EXPO 2021

MATLAB EXPO 2021 was held in May 4–5. Many topics were represented concerning control, electric drives, optimization techniques etc. In this post we gathered presentations about electric vehicles, electric mobility in general and fuel cells. 1. Development of Novel Sensor Fusion Architectures for Autonomous Vehicles Pranav Manpuria, Rajkumar Palanisamy, Flux Auto 2. Low-Speed Vehicle Motion […]

Штучний інтелект для написання резюме

Штучний інтелект пише чудове резюме для пошуку роботи Вчені створили систему штучного інтелекту, яка здатна скласти особливе резюме для здобувача вакантної посади. Резюме складаються таким чином, щоб досвід здобувача був найцікавіший роботодавцю. Такі резюме можуть обійти програми, створені для автоматичного відсіювання кандидатів. Програма Rezi Resume – алгоритм, який створює резюме та супровідні листи на основі […]

Розробка стенду для дослідження системи автоматизації

Студент 4 курсу Пащак Я. і канд. техн. наук, асистент, Зайченко Ю.М. розробили лабораторний стенд для дослідження систем автоматизації на основі програмованих логічних контролерів. Наразі займаються його зборкою. Більше про цей стенд та власне дипломне проектування на 4-ому курсі – буде описано і опубліковано незабаром. Чекайте новин.

Вакуумний потяг HYPERLOOP

ВАКУУМНИЙ ПОТЯГ HYPERLOOP Ще одним новим напрямком високошвидкісного наземного транспорту є поєднання  вакуумного транспорту з лінійним електроприводом і магнітною подушкою – так звана система Hyperloop (гіперпетля), яка впроваджується з 2012 року за сприяння американського інвестора Ілона Маска. На даний час реалізація Hyperloop здійснюється у США і знаходиться на стадії дослідно-конструкторських робіт та випробувань експериментальних зразків. Спосіб транспортування вантажів за допомогою […]

Навчання у Магдебурзському університеті Отто-Фон-Гері...

Навчання у Магдебурзському університеті Отто-Фон-Геріке

Навчання у Магдебурзському університеті імені Отто-Фон-Геріке для студентів ФЕА Вивчай німецьку мову у Київському Політехнічному Інституті на Спільному Українсько-Німецькому Факультеті Машинобудування (СУНМФ) та отримай змогу навчатися в магістратурі Отто-фон-Геріке університету (ОФГУ) м. Магдебурга (Німеччина). З вересня 2020 року студенти ФЕА були включені у програму співробітництва між КПІ та ОФГУ, та можуть додатково з першого курсу […]

Перспективи і переваги потягу на магнітній подушці

СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ На даний час монорейковий транспорт утвердився в декількох нішах – як розважальний (у парках, зоопарках, зонах відпочинку, на виставках), як автоматичний транспорт в аеропортах для зв’язку між терміналами та підвезення до міського транспорту, а також як міський та міжміський пасажирський транспорт. Завдяки безшумності та відсутності вібрацій в густонаселених містах монорейковий транспорт […]

Практична реалізація потягів на магнітній подушці

Поїзд на магнітній подушці Linimo, експлуатація якого почалася в березні 2005 року, був розроблений компанією Chubu HSST і досі використовується в Японії. Він курсує між двома містами префектури Айті. Протяжність полотна, над яким летить Maglev, становить близько 9 км (9 станцій). При цьому максимальна швидкість Linimo дорівнює 100 км/год. Це не завадило йому тільки протягом […]

IEEE webinar – Online Loss Minimization for EM

Online Loss Minimization for Electrical Machines Wednesday 21 April 2021 at 2:00 PM CET (15:00 Kiev time) Presenter: Christoph Hackl Munich University of Applied Sciences (MUAS) Germany Abstract: Electrical machines consume more than 50% of the globally generated electricity. Hence, advances in research on the loss minimization of electrical drives (machine+inverter) have been made; in particular […]

Принцип роботи потяга на магнітній подушці

ПОТЯГИ НА МАГНІТНІЙ ПОДУШЦІ – ТРАНСПОРТ МАЙБУТНЬОГО Потяги на магнітній подушці, Maglev (від слів «magnetic levitation») – найшвидший вид наземного громадського транспорту. І хоча в комерційну експлуатацію поки введено всього декілька таких систем, дослідження і випробування прототипів магнітних поїздів проводяться в різних країнах. ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ Про базові властивості магнітів ми знаємо ще зі шкільних […]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Партнёры

Центр международного образования