ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

Оптимізація момента векторно-керованого асинхронного двигуна в режимі ослаблення поля із низькою параметричною чутливістю

Оптимізація момента векторно-керованого асинхронного двигуна в режимі ослаблення поля із низькою параметричною чутливістю

Оптимізація момента векторно-керованого асинхронного двигуна в режимі ослаблення поля із низькою параметричною чутливістю
Приймак Б.І.

Далі, при оптимізації структури системи керування розраховують
параметри регуляторів, що забезпечують мінімальний час протікання перехідних процесів і обмежене значення перерегулювання струму двигуна при мінімумі динамічного падіння швидкості в режимах накиду навантаження.
Для перевірки коректності вибору параметрів регуляторів будують
математичну модель на підставі структурної схеми електропривода з системою автоматичного керування, на якій проводиться імітація режимів розгону електроприводу і накиду навантаження. Отримані осцилограми машинного розрахунку перехідних процесів і визначені з графіків перехідних процесів показники якості, аналізують та роблять висновки про здатність системи автоматичного керування в повній мірі відповідати вимогам технологічного процесу різання на певному металорізальному верстаті.

Приймак Б.І. Оптимізація момента векторно-керованого асинхронного двигуна в режимі ослаблення поля із низькою параметричною чутливістю // Зб. наук. праць «Вісник ДДМА» – Краматорськ : ДДМА, 2019, №1 (45). С. 137-145.

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти