ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 2. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ ПОЛЬОТУ ЛІТАКА

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 2. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ ПОЛЬОТУ ЛІТАКА

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 2. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ ПОЛЬОТУ ЛІТАКА
Ю. О. Захарченко, С. М. Пересада, В. М. Пижов

Вступ. В частині 1 [1] було проведено розрахунок потужності двигуна,в якості якого пропонується використовувати синхронний двигун з постійними магнітами (СДПМ). Для регулювання координат СДПМ найчастіше використовується систему векторного керування кутовою швидкістю. Синтез даного алгоритму керування є актуальною задачею, розв’язання якої дозволить покращити енергетичні показники системи електроприводу, тому в даній роботі проведено дослідження динаміки літального апарату (літак Т-411 «АИСТ») з алгоритмом векторного керування синхронним двигуном.

Мета роботи. Розробка алгоритму векторного керування кутовою швидкістю синхронного двигуна та проведення дослідження динаміки літального апарату під час польоту.

КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОГО ЛІТАКА. ЧАСТИНА 2. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ ПОЛЬОТУ ЛІТАКА Ю. О. Захарченко, С. М. Пересада, В. М. Пижов (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти