СТРУКТУРИ МОДЕЛЕЙ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВТРАТ У ЗАЛІЗІ
СТРУКТУРИ МОДЕЛЕЙ АСИНХРОННОГО ДВИГУНА ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВТРАТ У ЗАЛІЗІ Приймак Б.І., ст. викладач, к.т.н, Благодір В.О., студент
Математична модель ідеалізованого асинхронного двигуна (АД), яка широко використовується в задачах аналізу та синтезу систем керування асинхронним приводом, не враховує магнітних втрат в осерді статора та ротора, що називаються втратами у сталі чи в залізі двигуна. Проте останнім часом увага фахівців до вивчення впливу втрат у залізі на процеси керування АД зростає. Тому актуальною є побудова розширених завдяки врахуванню втрат у залізі математичних моделей АД.
В статті отримано розширену модель двигуна для орієнтування рухомих координат за вектором головного потокозчеплення (потокозчеплення у повітряному проміжку). Праця, що пропонується, є продовженням зроблених в досліджень шляхом отримання моделі для іншого вектора стану АД та побудови структурних схем моделей.