РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛI ДВОДВИГУННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ ВИСОКОПРОДУКТИВНОЇ СИСТЕМИ КОНВЕЄРНОГО ТРАНСПОРТУ
РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛI ДВОДВИГУННОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДУ ВИСОКОПРОДУКТИВНОЇ СИСТЕМИ КОНВЕЄРНОГО ТРАНСПОРТУ Печеник М.В., к.т.н., доц., Бур`ян С.О.,к.т.н.,доц., Грицай А.О., магістрант
Високопродуктивні стрічкові конвеєри є одними з найбільш економічних та перспективних механізмів, призначених для транспортування як сипучих так і поштучних матеріалів. Такі транспортні системи оснащені багатодвигунним електроприводом при використанні різноманітних схем розташування електродвигунів. Раніше дослідження проводилися в основному для випадку розташування двох електродвигунів на головній частині конвеєра, що призводить до підвищення як максимального так і середнього натягу тягового органу [1]. Останнє веде за собою використання конвеєрної стрічки з підвищеними характеристиками міцності, а отже і підвищенню рівня першочергових капіталовкладень. Достатньо перспективним є дослідження схеми конвеєра з розташуванням по одному електродвигуну на хвостовому та головному барабанах, що дозволяє знизити як максимальний натяг стрічки на головному барабані так і середній натяг по замкнутому контуру. Проте, для оцінки переваг такої технологічної схеми необхідно розробити математичну модель електромеханічної системи конвеєра в цілому.