СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНУЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ РУХУ
СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ ШВИДКІСТЮ НА ОСНОВІ МІНІМІЗАЦІЇ ЛОКАЛЬНИХ ФУНУЦІОНАЛІВ МИТТЄВИХ ЗНАЧЕНЬ ЕНЕРГІЇ РУХУ Островерхов М.Я.,доцент ; Будішевська М. В., Савич О. Ю., бакалаври
Класична теорія керування складними електромеханічними системами (взаємозв’язаними, нелінійними)базується на ідеях розкладання на відносно незалежні підсистеми та лінеаризації рівнянь руху з наступним вирішенням задач синтезу законів керування за спрощеними моделями. Достатньо громіздкі методи оптимального керування у формі зворотних зв’язків за інтегральними функціоналами якості неминуче приводять до вирішення рівнянь Ріккаті чи рівнянь в часткових похідних. Практичне застосування законів керування координатами електромеханічних систем, отриманих на основі класичних методів, пов’язано з необхідністю мати повну й достовірну інформацію про структуру та параметри математичної моделі об’єкту керування.