ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ ДЛЯ ЕЛЕКТРОБУСУ НА ОСНОВІ ТИПОВОГО МАРШРУТНОГО ЦИКЛУ

РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ ДЛЯ ЕЛЕКТРОБУСУ НА ОСНОВІ ТИПОВОГО МАРШРУТНОГО ЦИКЛУ

РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ ДЛЯ ЕЛЕКТРОБУСУ НА ОСНОВІ ТИПОВОГО МАРШРУТНОГО ЦИКЛУ
Єрьоменко Є.І., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц.

На даний час існує стійка тенденція розвитку електричного транспорту. Це зумовлено прагненням розвинутих країн покращити екологічну обстановку за рахунок усунення надмірних викидів вуглекислого газу в повітря, які створює традиційний транспорт з двигунами внутрішнього згорання. Додатковим стимулюючим фактором є суттєве зменшення собівартості пасажирських перевезень, що є привабливим для транспортних підприємств. Разом з тим, вартість повністю електричного автобуса на сьогодні є дуже високою, в основному внаслідок дорогих акумуляторних батарей (АКБ). Тому вірний розрахунок потужності АКБ є важливим не тільки з технічної точки зору, але й визначає економічні показники транспортного засобу, зокрема термін його окупності.

РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ ДЛЯ ЕЛЕКТРОБУСУ НА ОСНОВІ ТИПОВОГО МАРШРУТНОГО ЦИКЛУ Єрьоменко Є.І., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц. (pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Партнери

Центр міжнародної освіти