ОП “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність”, факультет електроенерготехніки та автоматики "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Теряєв В.І., к.т.н., доц.; Хітько М.А., Михайлов М.В. магістранти 6 курсу

ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ

ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Теряєв В.І., к.т.н., доц.; Хітько М.А., Михайлов М.В. магістранти 6 курсу

В різних галузях промисловості і транспорту існує необхідність безпосереднього здійснення поступального руху виконуючих органів. З цією метою доцільним є застосування лінійних асинхронних двигунів (ЛАД). Їх основними перевагами є висока надійність, простота конструкції та відсутність механічних передаточних пристроїв. Проте ЛАД характеризуються рядом особливостей, які потрібно враховувати при розробці та впровадженні лінійних електроприводів, а саме: збільшеним робочим повітряним зазором та підвищеними, внаслідок цього, потоками розсіювання, насиченням та розімкненістю магнітопроводу, що призводять до виникнення поздовжніх кінцевих ефектів, зниження ККД та коефіцієнта потужності.

ОСОБЛИВОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНІЙНИХ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Теряєв В.І., к.т.н., доц.; Хітько М.А., Михайлов М.В. магістранти 6 курсу(pdf)

Статистика



За результатами 1 семестру

2022/2023 навчального року


Всього навчається: 137,
з них на бюджеті: 130.

Оголошення



Освітній процес у 2 семестрі 2022/23 н.р. згідно рекомендацій МОН розпочнеться з 6 лютого 2023 року в ДИСТАНЦІЙНОМУ режимі.


Останні оголошення

Партнери

Центр міжнародної освіти