ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИСТЕМ ЧАСТОТНОГО ТА ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ

ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИСТЕМ ЧАСТОТНОГО ТА ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ

ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИСТЕМ ЧАСТОТНОГО ТА ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ
Коляска А.Г., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц.

Останнім часом існує стійка тенденція до заміни двигунів постійного струму на двигуни змінного струму не тільки в промисловості, а й в електротранспорті. Електротранспорт має ряд переваг над традиційним транспортом з двигуном внутрішнього згорання (ДВЗ), зокрема: відсутність шкідливих викидів в атмосферу; високий ККД, до 96%, в той час як у ДВЗ 35-40%; кращі характеристики крутного моменту та потужності, завдяки чому електротранспорт може розганятися значно швидше; відсутність коробки передач, глушника, паливного бака, стартера, генератора, свіч запалювання; енергія подається тільки тоді, коли вона потрібна споживачу.
В електротранспорті широко використовується асинхронний двигун (АД) оскільки він має високу надійність, просту конструкцію, низьку вартість. Актуальною є задача регулювання моменту приводних двигунів, яка може вирішуватися за допомогою методів частотного і векторного керування [1]. Кожен алгоритм має свої переваги і недоліки [2]. Частотне керування є більш простим у порівнянні з векторним, не вимагає значної кількості параметрів двигуна, проте недоліками його є низька енергоефективність, оскільки втрати активної потужності є: більшими ніж при векторному керуванні; асимптотичність відпрацювання моменту порушується, що призводить до режимів руху, що не є бажаними для транспорту. До переваг векторного керування відносяться: асимптотичність відпрацювання моменту, що дозволяє забезпечити необхідні динамічні режими транспорту; висока точність регулювання швидкості і моменту на валу двигуна, а також високий ККД за рахунок зменшення втрат на активних опорах обмоток.

ДОСЛІДЖЕННЯ СТАТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИСТЕМ ЧАСТОТНОГО ТА ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ Коляска А.Г., магістрант, Ковбаса С.М., к.т.н., доц. (pdf)

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования