ОП “Электромеханические системы автоматизации, электропривод и электромобильность”,факультет электроэнерготехники и автоматики "КПИ им. Игоря Сикорского"

Запуск Virgin Hyperloop в штаті Невада

Перші пасажири Virgin Hyperloop зробили подорож у Неваді, США на транспорті майбутнього.

Hyperloop – це вакуумна труба, по якій переміщуються капсули зі швидкістю порядку 1000 км/год. Під час випробування двоє пасажирів – співробітників компанії – проїхали 500 м за 15 секунд з максимальною швидкістю 172 км/год. Однак це лише початок – амбіції Virgin щодо швидкості пересування сягають понад 1000 км/год.(bbc.com/russian/media-54895839)

Деякві витримки зі статті bbc.com/ukrainian/news-54865388

Virgin Hyperloop – не єдина фірма, що розробляє дану технологію, але вони перші хто перевіз пасажирів.

Сара Лучіан, директорка з питань взаємодії з клієнтами, була однією з пасажирів і описала цей досвід ВВС як “захопливий і у психологічному, і у фізичному плані”.

Під час подорожі, яка відбулась у неділю вдень біля Лас-Вегаса, вона та головний технічний директор Джош Гігель були одягнуті у флісові кофти та джинси, а не костюми для польотів. Пані Лучіан сказала, що подорож була плавною і зовсім не схожою на американські гірки, хоча прискорення було “блискавичнішим”, ніж було б під час довшого маршруту. Жодному з них не стало погано, додала вона.

За її словами, розвинути більшу швидкість не давали довжина маршруту та необхідне прискорення.

гіперлуп

Концепція технології, яку розробляють вже кілька років, базується на ідеї засновника компанії Tesla Ілона Маска – хоча до її втілення він не має жодного стосунку. Деякі критики називали її науковою фантастикою.

За основу взяли найшвидші у світі поїзди з магнітною левітацією (маглев), які прискорили за допомогою руху всередині вакуумних труб.

Світовий рекорд швидкості руху поїздів маглев встановили у 2015 році – тоді японський потяг під час тестового запуску біля гори Фудзі досяг швидкості понад 600 км/год.

Заснована у 2014 році компанія Virgin Hyperloop отримала інвестиції від Virgin Group у 2017 році. Раніше вона була відома як Hyperloop One та Virgin Hyperloop One.

В інтерв’ю ВВС у 2018 році тодішній бос Virgin Hyperloop One Роб Ллойд, який відтоді покинув фірму, заявив, що швидкість теоретично дозволить людям подорожувати між аеропортами Гатвік та Хітроу, розташованими на відстані 72 км з протилежних боків Лондона, за чотири хвилини.

гиперлуп

Virgin Hyperloop, що базується в Лос-Анджелесі, також вивчає можливості запуску в інших країнах. Ідеться зокрема про гіпотетичний 12-хвилинний маршрут між Дубаєм та Абу-Дабі, який займає більше години на громадському транспорті.

Критики зазначають, що для уможливлення подорожей Hyperloop знадобляться значні зусилля – як для отримання дозволів на планування, так і для побудови величезних мереж труб для кожного маршруту.

Комерційне використання технології планується на 2025 рік.

Similar posts
  • Збори трудового колективу кафедри Збори трудового колективу кафедри 1 квітня відбулися збори трудового колективу кафедри автоматизації електромеханічних систем та електропривода Національного технічного університету Украіни “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”. На зборах висунуто та обговорено кандидатури до участі у конкурсі на посаду ректора університету. За результатами таємного голосування висунуто для участі у конкурсі на посаду ректора Національного технічного університету [...]
  • Інженерний тиждень “KPISchool&#... Інженерний тиждень “KPISchool” на кафедрі АЕМС ЕП Викладачі кафедри АЕМС-ЕП взяли активну участь у Інженерному тижні “KPISchool”, який традиційно проводиться протягом весняних канікул для учнів 8-11 класів. Заняття відбулося 25 березня 2024 року за темою “Електромобілі, роботи та 3D-принтери: будова і функціонування”. Асистент Ганна Землянухіна ознайомила учнів з конструкцією і принципом роботи демонстраційного робота та [...]
  • Участь у Другому міжнародному воркшоп... Участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» 26 березня 2024 доц. кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу НТУУ “КПІ імені Ігоря Сікорського” Волянський Р.С. прийняв участь у Другому міжнародному воркшопі «Advances in Civil Aviation Systems Development» (http://www.ans.nau.edu.ua/acasd/), який було організованому на базі Факультету аеронавігації, електроніки та телекомунікацій НАУ. Доповідь “MODIFIED CHUA’S [...]
  • Перелік освітніх компонентів, підгото... Перелік освітніх компонентів, підготовка за якими у другому семестрі 2023-2024 н.р. буде здійснюватися в очному режимі Шановні здобувачі та колеги, у вкладеному файлі знаходиться інформація щодо освітніх компонентів, за якими кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу у другому семестрі 2023-2024 н.р. планує здійснювати практичну підготовку з окремих видів занять в очному [...]
  • Участь у The 3rd International Works... Участь у Міжнародному ІТ-семінарі “The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)” Викладачі кафедри взяли участь у Міжнародному ІТ-семінарі «The 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP-2023)», що відбувся 22-24 листопада в м. Тернопіль. Представлена доповідь «Neural network based estimator of the electrode deviation in robotic welding [...]

Статистика



По результатам 1 семестра

2022/2023 учебного года


Всего студентов: 137,
из них на бюджете: 130.

Объявления



Образовательный процесс во втором семестре

С целью предотвращения распротранения COVID-19, учитывая ухудшение эпидемиологической ситуации, согласован и опубликован Приказ НОН/29/2022 от 26.01.2022 «Про организационные меры для предотвращения распространению коронавируса COVID19» . Семестр начинается в дистанционном режиме, решение о переходе в смешанный режим принимается в конце каждого месяца. На текущий момент, дистанционный режим продлён до 19.03.2022.


Последние объявления




Партнёры

Центр международного образования